59681:
sv: sv: sv: sv: sv: Diesel slanger / rør omløber (29-02-2008 08:58:53) (svar på
59660)
Ib 0219 (medlemsstatus ukendt) (
ip-adr: 194.255.39.33)
Hej Knud
Hvor længe jeg har været med og hvor godt jeg kender historien, tja - jeg har medlemsnummer 0219, har haft rigtigt mange forskellige modeller igennem 30 år, lige fra Serie I årgang 52, 88" ½ t (har jeg stadig), et par 109" Serie III, adskillige Defender 90/110, Discovery I (har jeg stadig), II og er på den tredie Discovery 3, ind imellem lidt Range Rover Classic både diesel og V8, Range Rover P 38, samt den nye RR, Range Rover Sport og Freelander I og 2. Umiddelbart vil jeg tro jeg har et forholdsvidt bredt kendskab til Land Rover's modeller lige fra tidernes morgen.
Med det var nu ikke det der var budskabet - nej det var at man IKKE kan give bilen eller dens oprindelse skylden når der er tale om hjemmesløjd, fusk, perlegrusmekanik og hovsaløsninger, for så er det egentligt helt ligegyldigt hvor bilen stammer fra. Helt firkantet - hvis man monterer noget på biler der ikke dur eller fungerer er det det monterede og den der monterer det man kan bebrejde, ikke bilen, da den ikke har bedt nogen om at montere noget der ikke virker eller holder.
Egentlig var mit indlæg ment som et hint med et glimt i øjet og lidt alvor, netop fordi man ikke kan klandre bilen at der monteres noget der ikke virker - det er bare så let at give bilen skylden og sige det er en dårlig bil - ja den er dårlig fordi der er lavet noget fusk.
mvh
Ib 0219