3,5 SU til 3,9 EFI (17-04-2013 09:07:31)
Henrik Jørgensen #7342, reg. nvsj
Den gamle RRC med 3,5, SU og Manuelt gear, er godt og grundigt slidt i det hele. Har også kørt mange kilometer.
Har købt en RRC fra ca. 1990 med 3,9 EFI og autogear til reservedele. Planen er at donoren skilles ad her i Sommer og gøres klar til montage til Vinter.
Så er spørsmålet hvad skal man absolut have med, inden resterne ryger til ophuggeren, foruden
Motor og gear.
Ledningsnet til motor.
Køler.
Benzinpumpe.
EFI CUX boxen.
Gearskift.
Luftmængdemåler.
Er der noget jeg vil stå grædene og savne til vinter, når motor og gear skal monteres, som skulle have været afmonteret.
Er der iøvrigt en her på forum der har prøvet denne operation, som ville bruge en samtale eller måske har en manual for operationen.
mvh. Henrik
RRCBobtail