sv: sv: lidt RR problemer (24-01-2008 17:10:03)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj
Hej Jesper.
Det lyder som om du også har været på den med topstykker. Kan man ikke se sig frem til, hvilket topstykke, der er revnet, når man står med dem i hånden?
Er der et typisk sted, revnen ligger?
Jeg har det problem, at jeg har givet motoren bloktætner, hvorfor der ikke lige nu er nogen utæthed og en trykprøve vil sandsynligvis ikke kunne afsløre noget????
Grunden til at jeg gik i gang nu, er at den skal til syn og nu i den senere tid er den begyndt at strinte olie fra sig i en grad så guderne må sig forbarme. Jeg kunne ikke lokalisere svineriet, med efter at turbo, udst- og inds. manifold er fjernet, fandt jeg olielampekontakten, placeret lige over starmotoren i oliegalleriet, som var blevet utæt. Den sidder da mildest talt åndssvagt!!!
mvh
Knud, der næsten ikke orker at gå ud igen og fortsætte nu, efter et glas hvidvin! :-)