sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Dræbt i en Discovery (08-09-2008 17:54:23)
Eddie 3693
Hej Jens
Jeg skal nok forsøge at uddybe det, hvis jeg ikke har gjort det tydeligt nok.
Helt præcis mener jeg, at du med den ene hånd gør dig til talsmand for at ham der nu er kørt galt, ikke burde havde gjort som han gjorde, da der var 'amatører' med i bilen - og der ved havde han ikke vist 'rettidige omhu'.
Med den anden hånd fortæller du om ting du gør, med 'amatører' i bilen. Du har tidligere skrevet om mange af dine private gøremål, men jeg husker ikke at du har skrevet noget om at du har en køreuddannelse der gør, at du kan lave rallylignene kørsel med 'amatører' i bilen (og her er jeg ligeglad med om der er tale om voksne eller børn).
Du skriver at der i en sådan situation aldrig må ske fejl. Selvfølgelig sker der fejl, hvis der ikke gør det, har vi ikke presset os selv til det yderste. Et andet sted vi ikke regner med der sker fejl: Der dør ca. 5.000 mennesker på vores hospitaler om året, på grund af 'fejl' eller manglende 'rettige omhu'.
Verden er nu engang et farligt sted at opholde sig. Jeg er helt sikker på at jeg har styr på en given situation ved terræn kørsel, indtil det går galt - der behøver ikke at dø nogen i den situation, det kan bare være en bule i bilen.
Så udfra ovenstående - hvis du ikke tror der begåes fejl i denne verden, ja så må du opholde dig i en osteklokke.
Jeg håber hermed at jeg har gjort min pointe klar.
Eddie - der har lavet mere end en fejl ved terrænkørsel - og det kan ses på bilen.