sv: sv: At købe "kassen" i sækken! (19-01-2010 10:18:38)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn
Ja alene risikoen for at miste ansigt og få skadet sit gode navn og rygte bure afholde alle, og især klubkammerater, at snyde eller vildlede købere. Alligevel har også jeg set salg af reservedele og reperationer oven i købet udført af foretagender der har berøring med klubben. Personligt har jeg de gange jeg har haft brug for professionel hjælp altid forhørt mig lidt omring og således handlet der hvor ikke bare jeg, men også andre har fuld tillid, og jeg må sige at jeg endnu ikke er blevet skuffet, tvært imod. Til gengæld har jeg afholdt mig fra foretagender der havde bare antydningen af dårligt ry.
På den anden side skal vi også huske at sladder kan ødelægge et menneske og at der som regel er to sider af enhver diskussion. Jeg kender til i hvert fald et tilfælde hvor køber og sælger har hver sin opfattelse af hvad der er foregået og de er begge overbeviste om at det er den anden der er en bedrager, hvilket har ført til en årelang strid mellem to klubkammerater. Jeg kender også en der måtte erstatte en gearkasse på en bil han solgte også selv om det var køber der havde mishandlet den, men sælger var simpelthen bange for sit gode navn i klubben.
Så der er lidt at tænke over
Hilsen Niels