tilbage

Land Rover Forum  

Index
111856: Hva' skrev jeg lige der? - Doh! (22-06-2011 13:34:21)
Jens Sigurdson #8554, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 88.83.75.48)
Hej

Nu har det sikkert været oppe og vende før. Men så sidder man der kl. sent med den sidste halve kop kaffe og forfatter et indlæg.
Indholdet er godt nok, men det giver bare ikke mening.. Og så er der en stawefeil!

Det er sikkert helt bevidst for at undgå at man kan trække indlæg ud af en tråd og på den måde ændre diskussionens forløb og indhold. Eller på anden snedig måde kopulere andres indlæg.
Men hvor er det træls. Kunne det ikke lade sig gøre at få mulighed for at redigere ens egne indlæg? I det mindste i en kort periode efter der er trykket på OK-knappen?
Eller evt. sådan at andre har mulighed for at se de tidligere uredigerede udgivelser af indlægget, det burde forhindre ovennævnte misbrug af muligheden.

Jeg er bare træt af, for egen hånd, at fremstå utydeligt i forummet, fordi det går lidt for hurtigt med OK-knappen en gang i mellem.

Med venlig hilsen
Jens
Index
111876: sv: Hva´ skrev jeg lige der? - Doh! (22-06-2011 20:19:05) (svar på 111856)
Kristian Jensen #2775, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.162.252.195)
Hej Jens !!!
Jeg ved ikke rigtig om jeg er enig eller.............
Jeg ved at på "fyrrum.dk" kan man redigere i sit indlæg indtil man logger af og logger på igen - og man kan bede om at få slettet indlæg - men ......
Her på forum burde vi jo være voksne og følsomme mennesker som tog os tid til at tænke inden vi for i blækhuset....
Der er noget som ikke passer - Vi kører i verdens mest universelle køretøj og er vant til at der er små problemer og at tingene tager den tid ting nu engeng tager - men hvis der er nogen som pisser på vores sukkermad eller træder bare den mindste smule ved siden af så skal vedkommende den undehyleme trækkes gennem............ og udsættes for janteloven samlede regelsæt + det løse.
Derfor opfordrer jeg : Tænk jer engang mere om og tænk så igen inden der trykkes ok........
Med rover hilsen
Kristian
Index
111880: sv: sv: Hva´ skrev jeg lige der? - Doh! (22-06-2011 21:29:32) (svar på 111876)
Jens Sigurdson #8554, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 88.83.75.48)
Hej Kristian

Jeg giver dig helt ret.
Men det er nu heller ikke med hensyn til de holdningsprægede eller personlige indlæg jeg skriver. Det er med tanke på at man skriver en teknisk forklaring eller for den sags skyld opskriften på den perfekte grillsovs. Så er det jo ikke ligegyldigt om der står en te-ske eller en te-kop chili.

/jens
Index
111884: sv: sv: sv: Hva´ skrev jeg lige der? - Doh! (22-06-2011 23:23:10) (svar på 111880)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 91.195.58.208)
Hej Jens

Jeg er ikke utilbøjelig til at give dig ret. Det kunne være sjovt at kunne redigere i sine indlæg. Men nu er det jo så heldigt at der på forsiden efterspørges gode ideer til hvordan en ny hjemmeside skal se ud, og hvordan den skal fungere.

Du har lige meldt dig til at sende en stak input til IT-udvalget. :)

Mvh Niels
Index
111902: sv: sv: sv: sv: Hva´ skrev jeg lige der? - Doh! (23-06-2011 16:52:46) (svar på 111884)
Kim Thomsen #7909, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 62.199.196.122)
Jep Jens.
Uanset hvor meget vi tænker og tror os klar af de formuleringsmæssige skarpe skær, opdages altid noget når ens indlæg popper op.
I mit input til arbedsgruppen vedr. ny side, har jeg foreslået dem at kikke på en anden side jeg også frekventere. Nemlig jagtformidlingen. Den indeholder meget godt
I flæng kan nævnes:
Gode moderatore
Inddeling af indlæg i tråde
Mulighed for ændring indenfor et kvarter -Ca.
Lille chatbox
Mulighed for at se hvem der er "på"
Tråd som kun kan ses af medlemmer
Ovennævnte hed før krigszonen. Her kunne man invitere til verbale øretæver. I vores terminologi, kunne den hedde mudderhullet :-)
Mere farverig og "Moderne layout"

For interesserede så prøv at google jagtformidlingen og find debatforum