tilbage

Land Rover Forum  

Index
132564: Konstantfartholder Defender 200 tdi (07-04-2013 17:55:11)
Paul Sehstedt #0027, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 80.62.117.100)
Er der nogen, der har erfaringer med en konstantfartholder i en Defender med 200 tdi ?

Det findes ikke originalt, men nogen kunne jo have eksperimenteret med et produkt!
Index
132570: sv: Konstantfartholder Defender 200 tdi (07-04-2013 21:00:30) (svar på 132564)
Henrik Klinge #8692, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 80.62.116.95)
Prøv at snakke med bo hansen fra fyn, jeg snakkede med han engang og vi kom til at snakke cruisecontrol, og han nævnte en hjemmeside hvor det kunne købes, men jeg kan ikke huske hvad den hed.
Henrik Klinge
Der havde svært ved at holde 110 kmt på motovejen med kun 0,35 bar tryk i 3 5" hjulene til Bertelsen cup i dag.. Beadlockfælgene var ikke helt tætte....
Index
132572: sv: Konstantfartholder Defender 200 tdi (07-04-2013 21:36:00) (svar på 132564)
Christian Andersen #7627, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.72.152.135)
Denne virker vidst ok.
http://www.conradelektronik.dk/DYNAD.htm?websale7=conrad-dk&pi=880086&ci=SHOP_AREA_17271_0313020

Slår fra ved at du bremser=strøm til boksen som så løsner kablet. Manuel tilkobling.
Index
132573: sv: sv: Konstantfartholder Defender 200 tdi (07-04-2013 22:00:13) (svar på 132572)
Jens Schönemann-Paul #8485, reg. vjyl (medlem) (ip-adr: 62.242.50.226)
Tager jeg fejl, eller er den nævnte ikke en 'konstantGASholder'?? Den har vist intet input fra speedometer, men låser bare gaskablet indtil det udløses af bremselyset?

/Jems
Index
132586: sv: sv: sv: Konstantfartholder Defender 200 tdi (08-04-2013 12:39:55) (svar på 132573)
Christian Andersen #7627, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 176.21.25.126)
Det er korrekt. Men den kan vel benyttes i et vidst omfang? Og er i hvert fald en billig løsning
Index
132581: sv: Konstantfartholder Defender 200 tdi (08-04-2013 08:52:22) (svar på 132564)
Thomas Holm Krogh #3251, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 217.198.219.34)
Hej Paul
Det har jeg rodet i en gang. Til Discovery findes der en original vacuumstyret version, som reagerer relativt langsomt. Den kan umiddelbart bygges på en Defender.
Hvis du skal have noget, som (efter min mening) virker lidt bedre og hurtigere, så skal du over i en elektrisk. Det kræver heller ikke vacuumpumpe og slanger, men kun lidt ledningsføring. Du kan eksempelvis vælge denne:
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=009-002-00000018
Index
132620: sv: Konstantfartholder Defender 200 tdi (09-04-2013 03:02:58) (svar på 132564)
Jacob Gren #8302, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.166.182.114)
Jeg har den som Christian linker til.

Den fungere fint.!

Man skal bare være ops på at gasse op hvis det går lidt op af bakke.

Køre 375km om ugen i min defender, så er meget glad for min cruise control.

Mvh Jacob Gren.
Index
132629: sv: Konstantfartholder Defender 200 tdi (09-04-2013 08:52:11) (svar på 132564)
Johnny Abrahamsen #0852, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 87.49.165.85)
Har en AP 500,købt hos Bosch for mange år siden(Uniq har den kan jeg se)
Solidt stykke mekanik,jeg har dog haft lidt besvær med at justere den helt ind,så den virker som på de moderne firma biler jeg køre.Den reagere lidt trægt,men som skrevet nok kun et justerings spørgsmål.Har tænkt over om 107 tdi hk til 2,5 tons land rover med ladeport facon har lidt at gøre med den lidt træge reaktion.Det er jo lidt anden hk/kg forhold en de morderne biler