tilbage

Land Rover Forum  

Index
167932: Så bliver det ikke bedre. (22-10-2022 14:30:26)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 80.62.117.245)
Dagens jyllands-posten.dk bringer en artikel, bag betalingsmur, om den nye Range Rover og der er ikke sparet på superlativerne --- vi siger tak.
Index
167933: sv: Så bliver det ikke bedre. (23-10-2022 08:04:12) (svar på 167932)
Niels Lysebjerg #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 91.195.58.208)
Det er ganske rigtigt en hel fantastisk vogn. Så den hos Land Rover Experience's stand til Copenhagen Historic Gran Prix.
Nu har jeg ikke været ude at køre i den, men har da prøvet den nye Defender i terrænet, med al den nye elektronik, og Range Roveren her er næppe Defenderen underlegen.

Men som artiklen skriver, det er nok begrænset hvor meget i terrænet den kommer. Det afspejlede de brochurer der var lagt i vognen også. Her var billeder af smukke kvinder, der blev kørt af chauffør rundt i futuristiske bymiljøer. Så vidt jeg husker var der ikke mange billeder af terræn. Måske en grusvej op til bjerghytten.

Land Rover har sandelig bevæget sig langt siden den sommerdag i 1947 på White Dwarf bay på Anglesey. Jeg ved godt at vi heller ikke længere pløjer med heste eller sender signal med brevduer (andet end for sjov) Men det betyder dog ikke at jeg ikke gerne ville ha en. Tværtimod. Det eneste der afholder mig er prisen. Den koster jo som et mindre fritidslandbrug. Bogstavelig talt!

Mvh Niels