Så fik jeg rigget div. kabler, relæer og slanger til, fyldt væske på beholderne, så at det boblede fint men (jeg synes)ikke nok. Det kan skyldes at væsken og elektrolysen lige skal igang, eller at, det er bedst med en blanding af kaustisksoda og vand.
Ved mekanikker fik jeg tidligere målt Co2 lige under 4, nu er den på 1 - 1,2 det er da indtil videre meget godt.
Vi, Marianne og jeg, kørte fra Aarhus N til Odder over Horsens og motorvej hjem ialt 127km hvor af de 50 km er motorvej med 110- 130 km.t
Der er bestemt et bedre sejtræk og bilen kommer hurtigere op i fart. På de strækninger hvor jeg plejer at skulle i fjerde gear, kørte den fint op i 5 gear, og det endda med meget blæst(kuling).
Forbruget har på de 127 km været 6,5 l pr. km egentlig det samme som jeg plejer at kører med blandet kørsel, dog aldrig mere end 95- 100 km.t på motorvej.
Som det sidste vil jeg lige nævne at jeg køre med Hele taget fyldt, anker, kasser og tagtelt samt værktøj og alt det Marianne skulle have i Bilka i Horsens
Jeg vil fortsat teste og forsøge mig med at få væsken blandet rigtig, og måske forandre på stålpladerne så der bliver større overflade, til alle de dejlige joner der skal lave bedre økonomi for min kørsel.