Linket jeg skrev var godt nok til Freelander - men det med mange K109 stik holder. Jeg kan ikke finde noget om at en 300tdi skulle have en C0288 joint i det jeg har - men på en TD5 sidder der én bag "facia", altså et udefinerbart sted bag instrumentbrættet i ormegården.
Men hvis din olielampe lyser hele tiden, må den få "falsk" stel efter bilen er startet - eller også virker din olietryksmåler ikke - eller olietrykket er vitterligt for lavt. Vedlagte børnetegning - når der er tænding på bilen uden motoren kører, vil fuel relay og lampe have stel. Når der kommer tryk på olien, vipper føleren og der er intet stel og begge dele slukker. Det er i hver fald sådan jeg tolker diagrammerne. Men hvad har du gjort med den ledning der gik til ECU'en efter du har fjernet den?
Hvis lampen lyser burde relæet også være slået til. Jeg har dog noget svært ved at forstå hele konceptet i relæet - eller hvad forskel det lige gør om det er slået til eller fra - men det er jo en anden snak...
/Per