"I dont make the rules" men for at en 130" kan indregistreres til privatanvendelse, skal sæder i "kassen" fjernes, ruder samme sted skal blokeres, så de ikke kan åbnes og der skal være varerumsadskillelse lige bag ved førersæde.
Som du sikkert har bemærket, så er koblingspedal stram på Td5, der er ikke meget at gøre ved det; har lige været en tråd desangående. Oliefyr ell. elektrisk motorvarmer er også en god ting at have i en Td5, da opvarmning af motor ellers tager en krig. Har du kik på en tidlig Td5, så kik på multistik til ECUen, den elektroniske styreboks, der sidder under passagerersæde, der kan være sivet olie langs ledninger og ind i ECUen og forstyrre denne. Hertil er Td5 meget rustudsat, et plus er, hvis den tidligere har været undervognsbehandlet.
Husk DLRK har en fordelagtig forsikring; kik på Hovedsiden under "Klubbens Forsikringsordning" Mht. vægtafgift, så kik på
www.nysynet.dk og klik på vægtafgift mv. Held og lykke.