Hej
Den løsning jeg selv hælder mest til er Simex i 36" pga. tilbudsprisen på 2200 kr. og det har et rigtig godt ry.
Men er der nogen der kender nogen, der kører på dem i 36", altså udover Team Bertelsens 90" softtop med portaler? For det jeg umiddelbart har fundet frem til er, at bilen skal hæves 3" i alt for de kan være der? Så mangler min bil jo kun en tomme, og så tænker jeg om det kan klares ved at skære i skærmene når det ikke er mere det drejer sig om? Det med de 3" tommer skulle være nok har jeg fra udenlandske forums, bl.a.
www.d-90.com.
Og så har jeg hørt at Islandrovers, der kører på 44" hjul om vinteren og 38" om sommeren på deres 110" i Island "kun" har hævet deres biler 4". Det er jo egentlig ikke meget i forhold til hjulenes gigantiske størrelse. Men til gengæld har de skåret rigtig meget af skærmene og sat nogle specielle skærmforøgere på - de ligner lidt noget fra en Brenderup trailer:-)
Mhs til skærmforøgere vil jeg kopiere Jeres løsninger - det er nogle fine løsninger I har lavet. Og så skal der nok også større bumpstops på for at undgå problemer når hjulet er presset helt op i skærmkassen.
Puha en lang smøre...
MVH Peter