tilbage

Land Rover Forum  

Index
11521: Kobling på Disco (04-11-2003 21:24:59)
Peter Posgaard (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.198.245.38)
Kære Forum
Min kobling på min dejlige 200 TDI Disco.. (som ikke er til salg alligevel...jubiii...vi beholder den!!!)...er underlig!! For godt et halvt år siden fik jeg skiftet HELE koblingen minus en eller anden arm, som gik ca. 2 mdr. senere. 2 gange ud med gearkassen.. og adskillige tusind kroner fattigere. Nu er der "glædeligt" nok problemer med den igen. Når man starter bilen, så er der ingen ting i vejen, så kører man lidt, og så har koblingen ingen funktion før den er trådt næsten helt i bund...og i dag, var der så heller ingen koblingsfubktion selvom pedalen er trådt helt i bund. Så stopper man bilen, og slukker motoren... tænder den igen.. og vupti.. så virker koblingen igen.. mærkeligt.. men alt har nok en forklaring.. MEN HVAD ER FORKLARINGEN?????
Gider næsten ikke betale for at gearkassen skal ud igen...vel?!??!
Index
11522: sv: Kobling på Disco (04-11-2003 21:29:51) (svar på 11521)
Paul Sehstedt #0027, reg. sjy (medlem) (ip-adr: 80.165.170.43)
Du kører bilen hen til det værksted, som har udført arbejdet; der er noget, som hedder værkstedsgaranti... hvis det er et anerkendt værksted, vil de også tage sig af problemet uden beregning, såfremt fejlen beror på de komponenter, der skiftet indenfor det seneste år. I la fald er der 12 mdr reklamationsret på delene. Hvis Du selv piller, forsvinder garantien !