tilbage

Land Rover Forum  

Index
115874: Land Rover Forum (25-10-2011 20:18:58)
Jens Tinghus (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.58.124.21)
Da det nu er blevet muligt at skrive i Rover Forum uden at være medlem af klubben, vil jeg risikere at ytre mig om netop dette. Velvidende at dette medfører en betydelig risiko for netop at bidrage til den adfærd jeg personligt finder meget uheldig.
Jeg har fra 1990 til omkring 2000 haft glæde af at bruge både Landrover serie 3 og den originale Range Rover som firmabiler. Nostalgi kan således være en passende betegnelse for hvorfor jeg dagligt og iøvrigt med stor glæde og fornøjelse læser de forskellige indlæg i dette glimrende Forum.
For at vende tilbage til den måske kryptiske indledning er dette indlæg opstået pga en tråd om, hvordan man bringer en bil hjem fra England.
Springer man ind midt i tråden, vil man dog få ualmindeligt svært ved gætte hvad tråden er startet med, da nogle af deltagerne meget hurtigt får debatten drejet ind på helt andre emner, der nok er vigtige,men fuldstændig uden sammenhæng med hvad der oprindeligt blev spurgt om.
Selvom der flere gange undervejs bliver opfordret til at man relaterer sig til det konkrete emne, løber debatten efter min mening helt af sporet. Sproget der bruges bliver bestemt heller ikke kønnere som debatten skrider frem.
Kære Land Rover folk, I har et fantastisk samlingssted via Land Rover Forum. Brug det med respekt og ydmyghed overfor andre medlemmer - deres verden ligner måske ikke din, men hvem kan vurdere, hvilken der er rigtig? Benyt et sobert og ordentligt sprog, man kan være rygende uenige, men dialogen forsvinder så snart man ikke "taler" ordentligt til hinanden og uden dialog intet udbytte af alt skriveriet.
Jeg håber mit indlæg bliver opfattet i ligeså positiv ånd som det er skrevet, da jeg på ingen måde ønsker at fremstå som en bedrevidende gratist, men blot vil give udtryk for, hvordan jeg synes man bør debattere på dette Forum.

De bedste hilsner
Landrover ejer emeritus
Jens Tinghus
Index
115878: sv: Land Rover Forum (25-10-2011 20:49:25) (svar på 115874)
Emil Manby #8745, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 94.144.63.153)
Den som arbejder med mennesker kan gøre andres dag; mørk, kold og trist, eller lys, vid og munter.
Index
115881: sv: sv: Land Rover Forum (25-10-2011 21:02:25) (svar på 115878)
Jakob Arthur Andersen #8253, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 62.198.146.71)
Hej Jens!

Jeg kan kun tilslutte mig din opfordring, men eftersom vi er så mange i klubben, tror jeg altid der vil være lidt "taleballade" på forum, men jeg er meget enig i at vi bør holde os til emnet i de tråde der fremkommer. Det virker lidt som om det kommer i stimer, og nogle gange har jeg da også tænkt "slap dog af" - men altså, det er et digitalt forum, så man kan jo blot lade være med at læse alt brokket. Nu er det jo trods alt så heldigt at vores pc'er ikke kan råbe ad os endnu :D



Mvh Jakob - Med det kulsorte S3 Dieselmonster