tilbage

Land Rover Forum  

Index
12681: Søger en manual (21-01-2004 16:41:46)
Jesper Kjærsgaard (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 62.243.86.78)
Jeg er på udkig efter en org. værkstedshåndbog (brugt = billig) til min mye 110" 1987 2.5 TD HCPU. Hvis der er nogen der har en liggende, så tag endelig fat i mig.

Er der endvidere nogen derude der ved hvad sådan en Land Rover son den ovenstående går på toppen. Min gamle 90", samme motor og år, gik næsten 130. Men dennne kan knap opnå de berømte 110km/t. Den lyder nemlig ikke belastet eller noget når den ruller derud af med 105-110. Det betyder skam ikke så meget, men bare lidt irriterende, at den op af bakke ikke kan køre til fartgrænsen. Evt. forklaring?

Yderligere vil jeg også høre om der er nogen derude der har en kølerhjelmsholder til reservehjulet liggende de ikke bruger. Ring og så finder vi en pris.
Index
12684: sv: Søger en manual (21-01-2004 20:47:24) (svar på 12681)
Kim Horsevad #6594, reg. njy (medlem) (ip-adr: 62.243.97.8)
Den estiske land-rover klub har nogle manualer liggende on-line på denne adresse: [http://www.landrover.ee/est/varia/downloads/]

Det ser ud til at der er nogle som godt kunne passe til din bil. Scanningerne er for det meste nogenlunde læselige. Alt i alt fylder manualerne hentet derfra 30mb. Hvis du ikke har mulighed for at downloade så store filer kan jeg evt. være behjælpelig med at brænde til en cd...

Meeen, jeg vil altså lige tilføje....! Klubbutikken sælger de "rigtige" manualer til meget favorable priser. Har lige (forrige uge) fået en "Workshop Manual" til min 200Tdi HCPU. Og der er altså noget dejligt ved at vide at man har den "rigtige" manual, hvor alle detaljer omkring eens bil står beskrevet.

Desværre er reservedelskataloget for 94' ikke frigivet til salg endnu; men det er det formentlig for en årgang '87.

Med Venlig Hilsen,
Kim Horsevad

Index
12685: sv: sv: Søger en manual (21-01-2004 21:47:18) (svar på 12684)
Jesper Kjærsgaard (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 62.243.86.78)
Tak skal du have. Jeg har også tænkt mig at anskaffe en org. manual. Men da jeg skal skrue på den nye bil i weekenden - har denne link lige reddet min uge.

TAK KIM!