Nå, inspireret af den anden dieselfyr tråd blev jeg lidt inspireret og fik lyst til at starte mit Webasto Thermotop V op.
Det har ligget fint på hylden siden jeg købte det.
Det er tydeligvis et tilskudsvarmer fyr da der er VW og Audi symboler overalt :-)
Dvs at forbindelserne i multi stikkene også er forbundet til alt det der W-BUS, CAN- og CAN+ og sådan noget nymodens hejs.. Det giver jo ingen mening :-)
JEG har forbundet fyret så der er + og - til Uret. Herfra ledning til fyr terminal 1. Fyret får også + og -. Vandpumpe forbundet og doserpumpe forbundet til respektive terminaler.
Det starter ikke!!! Heller ikke efter nulstilling. Ikke en lyd!!
Det der irriterer mig lidt er CAN+, CAN- og W-BUS terminaler på multistikket. Der er ledninger i dem og det er dem der har styret fyret før.
Andre forbindelser i multistikket er blændet af og der er ikke stik den i dem.
Er der nogen der ved hvad jeg fabler om og evt ved hvad jeg skal stille op med W-BUS og CAN terminalerne.. W-BUS stik 2 er også til diagnose.
De hersens multistik, kan de købes i løsvægt så jeg selv kan kable stikket? Det er det til venstre på billedet. Hvad hedder denne type stik?
Jeg kan også bare aflevere fyret til Lange Jørgensen (Bosch) men det er bare sjovere at få det til at køre selv!!!