144097:
sv: Defender 110 V8 - SU guru søges :-) (04-08-2014 11:06:45) (svar på
144095)
Claus Nørgaard Hansen #7227, reg. sjyl (medlem) (
ip-adr: 192.35.17.15)
Hej Jacob.
Du er ved at komme i noget rigtig fejlsøgnings arbejde.
Start fra en ende:
Check tanken er tæt (burde ikke have indflydelse på SU).
Check overløb. den finger tykke slange ved siden af påfyldningen, den mørner tit, alle mine RRC har jeg skiftet dem på.
Check om pumpen er extern, er den rusten/tæret, Check om rør til og fra pumpe er tæret.
Check slange fra studs på tank til bensin pumpe.
Check slange fra pumpe til filter i motor rum,
Check slange fra filter til SU karburator.
Check alle rør føringer er tætte. på SU.
Check retur løb er tæt og CHECK AT RETUREN ER REDUCERET KORT EFTER SU RETURLØB. (et stump dieselhøjtryks rør fra 2,25 diesel motor kan bruges da den passer i slangen og hullet igennem er reduceret).
Check olien på karb er fyldt op.(hvis tilbage slag bliver olien skudt ud.
Når alt dette er iorden og dit problem er der stadig må du nok ind i karb og kigge og under søge.
Check svømmerhus og stand, og evt. svømmere om de er revnede. Mine var smuldret i atomer.
Hvis de stadig ikke kører okay, er det en komplet renovering og indstilling af karb du skal ud i.
Men dit problem lyder som mangel på bensin. Og hvis den drypper et sted under bilen så kan det være tilførselen. Men med extern pumpe vil du kunne se hvor det drypper da systemet er under tryk. Men pumpen og dens rør plejer at blive tæret. Har du tjekket filteret i selve pumpen.
Med Laro Hilsen Claus