tilbage

Land Rover Forum  

Index
14886: Video video video.... (18-05-2004 11:14:53)
Nikolai Norup #5948, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 213.170.237.85)
Hej med jer!

Min lille nevø på knap tre år er ellevild med Land Rovere(det var det femte ord han kunne sige, det fjerde var benzin!) Han så den udsendelse der var i fjerneren for et par måneder siden (kan ikke huske dato og kanal- jeg nåede ikke at se det). Da programmet var færdigt og der ikke kom mere gik lille Frederik helt i sort, nåede hidtil uhørte decibel og græd i dagevis..(nå ja overdrivelse osv). Nu er det snart Frederiks treårs føsda og jeg havde tænkt at give ham en kopi af udsendelsen, så forældrene kunne sætte den på når Il Piccolo Principe(aka "Fyrsten" i nær machiavellisk forstand)går lidt for meget i selvsving...Jo... Land Rovere kan bruges til meget.
Nu er det jo ikke fordi jeg vil opfordre til tvkiggeri i overdreven grad for småbørn, men mon ikke han ville blive meget glad for at kunne se Land Rovere i mudder fra tid til anden(for ikke at tale om forældrene) ??
Så SPØRGSMÅlET er :
Er der nogen der var så kvikke at optage udsendelsen, som jeg kunne trække en kopi fra ?

På forhånd tak for hjælpen !
Mvh
Nikolai
PS : Har netop modtaget fire vira i emails, den hed WORM NETSKY, så vær opmærksom på luskede mails i jeres indbakke!Det er åbenbart ikke kun pollen tid....(jf. opslagstavlen)
Index
14893: sv: Video video video.... (18-05-2004 13:30:47) (svar på 14886)
Lars Aagesen #6677, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 212.93.39.28)
Hej

Hvis det er udsendelsen "Lidenskab for Land Rovere", der har været vist på DR1 - ja, så har jeg den liggende på digitalt medie - .mpg(250MB) + .vmf(125MB).

Jeg har ikke mulighed for at ligge den på min hjemmeside, da mange webhoteller ikke tillader den slags.

Jeg kan lave en kopi og sende til dig - ved dog ikke helt hvad det koster i porto og pris for en CD-skive.

Lars#6677