tilbage

Land Rover Forum  

Index
15270: Sprit ny Freelander 2.0 Tdi 2004 (03-06-2004 23:28:57)
Michael (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 62.242.22.169)
Hej,
Efter at have kørt 2 forskellige VW Golf i 8 år har jeg lige skiftet til en sprit ny Freelander - og hold da op hvor skulle jeg dog bare have gjort det for lang tid siden! Mere plads, sjovere bil og langt bedre forsikring.
Jeg møder ikke mange i øjeblikket på vejene med en 2004 model - er der nogen herinde der har haft den mere end en uge og kan dele lidt erfaringer?
Index
15278: sv: Sprit ny Freelander 2.0 Tdi 2004 (04-06-2004 11:06:09) (svar på 15270)
Jørgen Lund #4515, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.62.60.83)
Hej Michael (medlemsstatus ukendt)

Tillykke med din nye Freelander.

Jeg var for nylig på en såkaldt safaritur arrangeret af Rover Danmark, hvor vi ad snørklede stier kørte fra Ebeltoft til Skagen. På turen deltog en helt ny Freelander, som klarede sig flot i og ved Vesterhavet, på offroadbane og hvor vi ellers kørte.

Der er sikkert mange, som gerne vil snakke Freelander-snak med dig, men jeg tror, desværre for dig, at en del vil afstå fra kommentarer, fordi du er anonym - det vil sikkert hjælpe, hvis du oplyser fulde navn og adresse eller logger på som medlem, hvis du da er medlem.

Jeg tegner ikke klubben, men vil blot gerne slå et lille privat slag for almindelig høflighed i disse spalter.

Mvh. JL