tilbage

Land Rover Forum  

Index
17474: Billeder fra weekendens greenlaningtur (24-08-2004 11:49:05)
Frank Lund #6039 (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 130.225.25.165)
Der var mange der tog billeder under weekendens greenlaningtur i Østjylland.
Jeg vil foreslå, at vi samler billederne sammen og får dem distribueret til dem der måtte være interesseret.
Alt efter omfang her på klubbens hjemmeside eller på en cd.
Hvis du har nogle billeder, som du vil dele med os andre, så send dem til frl@statsbiblioteket.dk og skriv greenlaning som emne/subject.
Hvis du har taget billeder med et gammeldags kamera og lige skal have taget de sidste billeder og lige skal have dem fremkaldt og lige skal have dem scannet, så send en mail (også frl@statsbiblioteket.dk med greenlaning i subject) om hvornår du forventer at være klar med nogle billeder.
Jeg skriver et indlæg igen, når jeg har en samling billeder og når jeg har styr på hvor og hvordan jeg får dem offentliggjort.
Jeg _har_ fået billeder fra Brian og Jes, tak for det!
Specielt er jeg interesseret i om nogen tog billeder af da ham med traileren kørte i grøften?
(Var det ikke pænt gjort, at jeg ikke nævnte dit navn, Stefan?)

/Frank Lund
Index
17476: sv: Billeder fra weekendens greenlaningtur (24-08-2004 12:49:15) (svar på 17474)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.162.193.211)
Hej Frank!
Tak fordi du holdt mit navn udenfor. Nu skal jeg jo ikke ribbe op i et åbent sår - meeeeen, var der ikke noget med en vis unævnelig (F...k)der ikke lige vidste hvor der skulle drejes fra i tide, så hele møllen skulle vendes? - og bortset fra det, så syntes jeg at hullet var værd at inspicere - med trailer og pikpak og hjertebanken.
Thi: Kun ved at prøve sig frem finder man nye veje at age ad - det hedder Genuine Land Rover Expirience til op under neglene - jeg vil endda gå så langt som at kalde det for vaskeægte uforfalsket Pionerånd (og så gav det vist nok også nogle gode billeder i kassen hist og pist - og der skal jo være nogle emner at hive frem når den berømte nål rammer dørkpladen ud på de små timer).
Hejsa
Stefan