tilbage

Land Rover Forum  

Index
27777: Hvilket spil ? (04-10-2005 17:43:08)
Christian J. Simony #7113, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.167.216.152)
Halløjsa derude ...

Det er ved at være tid til at finde "det rigtige" ude i den store spil-jungle, men hvad skal man vælge ?

So far, er jeg nået frem til, at hastigheden, både med og uden belastning, er vigtig ... samtidigt er jeg ikke ret meget i tvivl om, at jeg gerne vil have plasma-reb på ... men så melder problemet sig:

Hvilke spil har bremsen (og dermed varmeudviklingen) sidden inde i tromlen og hvilke har ikke ?

Er der nogen derude, der har gode/dårlige erfaringer med dette ?

For at indsnævre lidt, så har jeg mere eller mindre bidt mig fast i et el-spil, både ud fra økonomiske og mekaniske betragtninger ...

ideer, forslag og erfaringer ?
-- Og helst ikke for meget religionskrig ;-)

/Christian
Index
27805: sv: Hvilket spil ? (05-10-2005 11:08:00) (svar på 27777)
Morten Bøgehøj Pedersen #5278, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 130.226.78.129)
Hej Christian
Hvis du vil have elspil med bremsen uden for tromlen så skal du have Warn 8274 der sidder bremsen uden for.
Der kan dog fåes plasmatov der er varmebestandigt, det nyeste er et tov der er splejset af normal tov mod rogen og så de sidste 5 meter ind mod tromlen er det varmebestandige, det skulle løse problemet med at tovet smelter når man "powerout".
Når du har valgt et el spil, så skal du huske at du skal have rigeligt med strøm...
Jeg kører med 2 exide maxima deep cycle gel jegskalgidigskajeg batterier parallelt forbundet og en lade regulator på min generator så de altid er fuldt opladte. Det virker jeg har aldrig været lav på strøm.