tilbage

Land Rover Forum  

Index
33169: Hvor er det bedst at købe en ny Defender 90"??? (24-03-2006 17:32:43)
Rossing (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.92.107.208)
Hej er der nogle forhandlere der er bedre end andre når man skal købe en ny Defender?

Man kan sige at en ny bil er jo en ny bil, men det kunne være at der var nogle der havde nogle gode ideer til hvorfor nogle af de autoriserede forhandlere er bedre end andre...

go weekend allesammen.

MVh Christian

Ps: Findes der nogle arrangementer hvor man kan komme og få nogle gode tip? Jeg vil jo gerne pleje min bil rigtig godt, men jeg har meget lidt forstand på det p.t.

Jeg er medlem af Landroverklubben.

Index
33172: sv: Hvor er det bedst at købe en ny Defender 90"??? (24-03-2006 17:54:59) (svar på 33169)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 83.95.136.152)

Hej Christian, hvis jeg personligt, skulle have en ny Defender ville jeg få den leveret af det autoriserede serviceværksted Berthelsen i Sjelle ved Århus.
Se link på forsiden eller i oasen.
Stor kompetance, stor viden og en stor interesse for Land Rover.

Men der er jo altid nogen der kan lide nogen andre.

MVH
Kenneth Poulsen
Index
33180: sv: Hvor er det bedst at købe en ny Defender 90"??? (24-03-2006 20:50:17) (svar på 33169)
Alexander Thorstein & Birgith Jørgensen #7334, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 217.157.187.247)
Jeg ville tale med Jakob Glad fra Bilcentret i Kalundborg. Jakob kører selv i en 90", med meget sjovt udstyr, så han ved hvad der er godt og skidt på en Defender.
Han er en meget venlig og seriøs sælger med et fornuftigt syn på tilværelsen og sans for de rette detaljer hvad angår valget af bil...

Har været hos Terminalen for at kigge på bil sidste år, men blev meget skuffet over den behandling vi fik, Kiggede på en RR Sport men blev behandlet meget overfladisk og fuldstændig ligegyldigt, selvom jeg på daværende tidspunkt var meget tændt på at skifte bil,så Terminalen er jeg definitivt færdig med!! (det er både hjemmestyret og jeg helt enige om!!)

Har selv købt en RR P38 hos Glad for 3 år siden og er meget glad for såvel bilen som den service man får deroppe i salgsafdelingen og hos deres reservedelsfolk. køber alle mine dele deroppe til fornuftige priser. og får dem sendt hvis jeg ikke har tid til at komme forbi... Man kan altid ringe og spørge dem hvis man vil vide et eller andet - en forretning efter mit hoved.... og nej jeg er IKKE ansat - bare en temmelig tilfreds kunde..

Held og lykke med valg af bil... og forhandler!
Du kan evt. hilse Jakob Glad fra mig... der er iøvrigt snart arrangement på Gisselfeld, hvr du kan se LR
Index
33188: sv: Hvor er det bedst at købe en ny Defender 90"??? (25-03-2006 16:23:43) (svar på 33169)
Jon Leiton Larsen #5159, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.50.121.188)
Hej Rossing,
Ja jeg ville uden tvivl vælge Sjelle Auto, eller bedre kendt som Team Bertelsen. Også selvom du bor i den anden ende af landet. Få en aftale med dem og tag derhen og snak med dem..... så giver det sig selv! Har selv handlet ny vogn med dem samt handlet meget andet.
Vær dog beredt på at betjæningen jer "jydsk" men god!
Jeg må dog indrømme jeg ikke har været hos alle forhandlere i DK, men dog mødt en del.

Med venlig hilsen Jon
Index
33202: sv: sv: Hvor er det bedst at købe en ny Defender 90"??? (26-03-2006 13:13:54) (svar på 33188)
Jeppe Gravesen #7315, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 80.62.237.242)
Jeg vil mene at du skal tage ud til forskellige forhandlere, se dem lidt an, hvordan er service, betjening, stemning, der vil altid være gode og mindre gode historier fra alle forhandlere, der hvor du bliver taget mest seriøst og behandlet der handler du.
Held og lykke.
Jeppe
Index
33204: sv: sv: sv: Hvor er det bedst at købe en ny Defender 90"??? (26-03-2006 13:56:37) (svar på 33202)
Søren Ignaz #6905, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 82.143.239.182)
Ja find ud af hvad der er vigtigt for dig. Er det ekstraudstyr, gode råd og troværdighed eller 4 ekstra dæk med i prisen, en cubbybox som kompensation for en ridse eller første service gratis eller 10 % kontantrabat? Du skal finde en sælger du svinger med så du føler han forstår dine prioriteter. Og lad dig IKKE forblænde af spil, tagbagagebærer, A-bar, lygter og andet ekstraudstyr - Det ændrer ikke på selve bilen og kan altid handles senere. Og har du overhovedet brug for det? Skal du køre terræn, for sjov eller ferier langt væk? Køb udstyr efter det behov.

Har du overvejet at købe en let brugt istedet for ny? Er garanti vigtigt for dig?

Held og lykke. En 90" Defender er en af verdens fedeste biler mener jeg.

LR hilsen