tilbage

Land Rover Forum  

Index
44948: Defekt navi i RR....hjælp!! (04-04-2007 12:27:08)
Frederik Bai (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 130.214.40.129)
Hej

Har netop investeret i en lettere brugt RR 3.0 Vogue fra 2004.

Displayet i navigationen er desværre gået istykker og den viser kun "halvdelen" af bogstaverne, tallene osv...

Nogen idé om hvad det kan skyldes og hvordan man fixer det? Hvem kan fixe det??

Skal der et helt nyt navi til eller kan man evt. skifte display bare??

På forhånd tak.

mvh
Frederik
Index
44962: sv: Defekt navi i RR....hjælp!! (04-04-2007 18:14:03) (svar på 44948)
Jens Christensen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.197.57.238)
Hvis du lige har købt den er der vel garanti på den? Du kan skifte displayet, men det er med garanti ikke biligt.prøv at køre på et Aut. værksted det kan jo være et opsætnings problem.
Index
44964: sv: sv: Defekt navi i RR....hjælp!! (04-04-2007 19:01:32) (svar på 44962)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 217.157.187.247)
Hmm. det lyder ikke særligt betryggende... Allerede problemer med en 2004 RR... Tror ikke at det skyldes opsætning - nok snarere at skærmen er defekt. Har du købt bilen her i DK - for så er der ganske rigtigt 6 måneders garanti på bilen... Hvis den er importeret kan det næppe svare sig at gøre noget "reklamationsmæssigt"....

Lad os høre resultatet på forum

Thorstein #7334
Index
45115: sv: sv: sv: Defekt navi i RR....hjælp!! (10-04-2007 20:10:37) (svar på 44964)
Ib 0219 (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.197.191.243)
Blot til orientering - der er 3 års/100.000 kms garanti på Land Rover uanset om den er købt her i landet eller ej.

Nu er det jo svært at vurdere hvad skærmen har været udsat for, så om det er garanti eller "misbrug", vil være en vurdering kun en aut. forhandler/værksted kan hjælpe med, så forbi sådan en og se om de ikke skulle kunne hjælpe.

mvh
Ib 0219