tilbage

Land Rover Forum  

Index
47064: Hvad er der med udlandet. (04-06-2007 12:06:18)
Jeppe Gravesen #7315, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 83.93.54.72)
Hej

Kan nogen sige mig hvorfor det er så godt at bestille varer i udlandet. Nogen siger de sidste leverancer har været lidt sløje og forkerte.
Hvorfor ikke betale lidt mere og så kunne køre til f.eks. meca og bytte eller levere tilbage hvis det ikke bliver brugt.

Med stor undren jeppe. 110" V8
Index
47065: sv: Hvad er der med udlandet. (04-06-2007 12:16:09) (svar på 47064)
Anita Kjærgaard #3092, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 83.73.184.100)
Hej Jeppe
Nu bor vi ikke alle i Jylland og kører ikke bare lige til meca meldgaard osv.og bytter,desuden kan du spare rigtig mange penge på de lidt mere specielle ting så som hævesæt osv.Men langt de fleste sliddele kan man jo ikke vente en uge eller mere på.Så derfor køber jeg både her og der.
Hvis man er lidt omhyggelig med bestilingerne går det sjældent galt i england.Har oftere fået forkerte dele fra danske levrandører end jeg har fra engelske.
Mlrh.Søren
Index
47069: sv: Hvad er der med udlandet. (04-06-2007 13:19:35) (svar på 47064)
Henning Rogren #6732, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.59.200.254)
Hej Jeppe

For mit vedkommene betyder prisen da naturlivis noget, men i ligeså høj grad at de engelse pusher har langt bedre web shoppe hvilket jo betyder at jeg kan handle i ro fred når jeg har tid - nemlig aften og weekend.

mvh,
Henning
Index
47074: sv: sv: Hvad er der med udlandet. (04-06-2007 13:58:01) (svar på 47069)
Lars Billingsley #3879, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 83.92.191.241)
der ligger også det i at handle i England at pakker op til 30 kg koster 10£ nogle steder det er billigere end her

Lars/Biltris
Index
47078: sv: Hvad er der med udlandet. (04-06-2007 15:02:23) (svar på 47064)
Tony Albers #4243, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 80.63.149.242)
Tjah, stumperne koster mellem 1/3 og 1/2 af herhjemme, fragten er oftest til samme pris eller billigere.. F.eks. koster en galvaniseret chassisramme til lightweighten godt £600 derovre.. Den skal nemlig skiftes (hvordan bar du dig egentlig ad med at få den synet?).

Så der er penge -mange penge at spare.

/tony
Index
47109: sv: Hvad er der med udlandet. (04-06-2007 22:11:44) (svar på 47064)
Anders Trusholm Jensen #5891, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.88.123.124)
At handle med "udlandet" (england) er på ingen måde besværligt. De ved hvad det drejer sig om, de har delene hjemme og til den rigtige pris.Personligt har jeg det sidste årstid, udelukkende købt alle reservedele i england og er meget tilfreds. Alle ordre har været korekte,og er ankommet inden for en uge. Iøvrigt mener jeg at Meca har udspillet deres rolle her hjemme, men det er der en helt anden historie bag...
Index
47196: sv: sv: Hvad er der med udlandet. (06-06-2007 12:19:18) (svar på 47109)
Jeppe Gravesen #7315, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 83.93.54.72)
Hej Tony

Som alle andre laver jeg bilen klar, og kører op til en synshal der kigger bilen igennem og syner bilen den anden gang jeg kommer og den kan bremse lige.

Sådan gør man det.

Jeppe "nu med orginal V8 power"