tilbage

Land Rover Forum  

Index
47675: Er der nogen der kender dette produkt (19-06-2007 15:41:31)
Philip Noel Larsen #1901, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 85.82.158.165)
En RVS TREATMENT® motorbehandling anbefales inden man påbegynder renoveringen af en dieselpumpe.
Dette renoverings sæt indeholder tilstrækkeligt RVS-materiale til renovering af dieselpumpen i en dieselmotor med slagvolume op til 3 liter. Til behandling af motorer med større slagvolume, kræves der flere sæt.
Index
47677: sv: Er der nogen der kender dette produkt (19-06-2007 16:27:44) (svar på 47675)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 217.157.187.247)
Jeg har aldrig hørt om det før - omend jeg ville heller ikke bruge penge på det...

Jeg køber TUNAP renseadditiv til vores 2 biler (det hældes i tanken, og skulle efter sigende "rense" / fjerne gamle sodpartikler i indsprøjtningssystemer og på ventiler m.m.) MEN om det VIRKELIG virker ved jeg ikke...

ABCON laver en del additiver til motorer, transmissioner m.m. har prøvet det i en gammel gearkasse for maaaange år siden - det virkede fint. Je tror at det hvor RVS-lignende produkter har den største effekt - er i sælgerens tegnebog... Hvis det var så enkelt vile det være udbredt for længst...

hvis du prøver det - så lad os høre om virkningen.... vejen til de vise sten er jo endnu ikke funden af menneskeheden - kun vejvæsenets bumpede asfalt....
Index
47678: sv: sv: Er der nogen der kender dette produkt (19-06-2007 17:05:30) (svar på 47677)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.242)
Jeg har igennem tiderne prøvet en del af diverse opreklamerede vidundermidler, midler som aldrig fik den enorme udbredelse, som deres fantastiske virkning, skulle berettige til.
Jeg har aldrig mærket nogen virkning ud over min lettere tegnebog.
Min mistanke er, at heller ikke andre kunne mærke nogen virkning, hvorfor midlet ikke blev udbredt som sælger havde håbet.

mvh
Knud