Hej Anders, Hvor stort er dit batteri ?, personligt havde jeg (før jeg fik installeret et forbrugsbatteri) CD/MP3, to omformere, ur, og GPS siddende på standby i bilen, og jeg havde ingen problemer med at starte den gamle diesel Laro efter en uge, selv i frostvejr, batteriet jeg kører med er på 105 AMP, det en pasende størrelse til en diesel Land Rover. Prøv at checke dine plus og stelforbindelser til motor og batteri, man bliver en gang i mellem overrasket over hvor dårlige de er. Prøv også at efterspænde forbindelserne på din generator og din startermotor, jeg har prøvet at den havde løsnet sig på starteren, både på min nuværende 90" 2,5 N/A Diesel og på den Range Rover V8 jeg engang havde. Endelig er der jo også den mulighed at din generator ikke lader ordentligt.
Hvor lange ture kører du i bilen før motoren bliver slukket igen ? korte ture med lyset, blæseren, elbagruden, viskerne osv på fuld knald kan hurtigt tappe et batteri på en kort tur.
Og til sidst, måske trænger dine gløderør til en udskiftning, hvis et eller flere af dem er stået af i svinget, så kan det tage rigtig lang tid at slæbe motoren i gang hvis den udelukkende skal startes på komprisionen og så bliver batteriet hurtigt tømt.
Held og lykke med fejlfindingen.
mvh
2547 Steen
www.sitecenter.dk/laro