tilbage

Land Rover Forum  

Index
57380: DPD er gode nok (16-01-2008 19:40:03)
Bjørn Beyer Lauridsen #7995, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 62.107.130.175)
hej forum folk.

jeg synes DPD fortjener den at vi roser dem lidt når nu også så tit er gale på dem.

lørdag hidsede vi os op og bestilte stumper ved selveste PADDOCK og vi fik stumperne leveret i morges. fidusen er bare at skrive en delivery adress hvor man ved der er nogen og evt. navnet på dem der er på den adresse når pakken bliver afleveret, der er mange der er gået fejl af DPD og tror de fungere som vores kære post der kommer i slud og regn.

håber i kan bruge rådet ellers må i selv cykel derover og hente sagerne.

mvh Bjørn
Index
57384: sv: DPD er gode nok (16-01-2008 20:03:02) (svar på 57380)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.120)
Hej Bjørn

Jeg tror du skal nærlæse de følelsesladede, til det hidsige grænsende, indlæg mere nøje!
Det der forpisser folk mest af alt, herunder min ringagtighed, er at man gang på gang, til det utalrige grænsende, må lide den tort, at der på track & trace findes at læse: har forsøgt aflevering, men ingen hjemme!!" samtidig med at man notorisk ved, at man har været hjemme i spændt forventning om "julegavens" ankomst.
Det har jeg flere gange måttet lægge tålmodighed og manglende humoristisk sans til. I særlig grad forpisses man, hvis man har en synstid, der gerne skulle overholdes, samtidig med at visse har taget fri fra arbejde, for at modtage pakken.
Jeg er dog også svært meget tilfreds, når forsendelsen lykkes som aftalt, men fejlprocenten og ærgrelserne har desværre været i overtal. Jeg er endda gået så vidt, at jeg i retfærdighedens navn, har berettet om problemløs afvikling her på sitet.
Det er da også dejligt for dig, at dine forsendelser er lykkedes iht forskrifterne. Desværre er der rigtig mange, der oplever noget ganske andet og dårligere. Derfor fo'r jeg i blækhuset.
Som du kan læse andetsteds, er vore brokkerier måske medvirkende til at de strammer rumperemmen ved DPD, så du får dine forsendelser korrekt!! :-)
Formentlig er jeg stadig i dialog med DPD, og jeg har iøvrigt pumpet cyklen, men det er ikke en amfibiecykel :-)
mvh
Knud
Index
57390: sv: sv: DPD er gode nok (16-01-2008 21:13:18) (svar på 57384)
Bjørn Beyer Lauridsen #7995, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 62.107.130.175)
jeg tror uden at vide det, fejlen ligger i at DPDs evner til at finde privat adresser er begrænset, hvorfor forstår jeg meget lidt af. Men som jeg skriver, kan det anbefales at bruge en erhvervs adresse som modtageradresse så er chancen for succes større (tror jeg).

for erhvervsadresserne besøges ofte efter et system og det er derfor lettere for en chauffør at aflevere pakken end at skulle til at rode rundt med at finde på historier fra de varme lande om at kunde nok ikke var hjemme på den adresse jeg alligevel ikke gad kører ud til!!!

det her skal tages som det lyder. DPD fungere hvis man ved hvor på maven de skal trykkes.

håber det kan være til hjælp.
mvh Bjørn
Index
57394: sv: sv: sv: DPD er gode nok (16-01-2008 21:41:22) (svar på 57390)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 83.95.107.53)
Selvfølgelig skal man være på adressen hvis man venter forsendelse, men mht. DPD er det åbenbart ikke nok.
Mon ikke fejlen snarere ligger i DPD`s manglende interesse
i at finde frem til en privatadresse, det er jo unik nemmere at køre rundt i et erhvervs og industriområde hvor kunderne ligger som perler på en snor. Det kan ikke være meningen at man skal trykkepåmave og liggepåknæ for at få sin forsendelse; den skal afleveres på den aftalte adresse og dermed basta, ellers er det det forkerte fragtfirma der benyttes.
Index
57397: sv: sv: sv: sv: DPD er gode nok (16-01-2008 22:50:07) (svar på 57394)
Kristian Nielsen #7659, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 83.73.63.24)
Jeg har flere gange fået leveret fuldstændigt problemfrit med DPD og jeg bor i et udpræget privatadresse område. Chaufføren har endda gået ind i min have, fundet min havedør og banket på dér, så i Søborg fungerer det altså ganske udmærket.

Kristian

Index
57399: sv: sv: sv: sv: sv: DPD er gode nok (16-01-2008 23:06:16) (svar på 57397)
Lars Falk Hansen #7266, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.164.121.189)
Det er da glædeligt, at det virker for nogen. Jeg kan dog ikke forstå følgende:
En pakke afsendt fra Paddock bliver scannet af DPD, og tilsyneladende bliver postnummer 3660 til 1800. (Hos Interlink, som er firmaet der klare transporten i GB, har de korrekt postnummer).
Denne fejl gør, at DPD hævder at de ikke har truffet nogen hjemme de to gange de har forsøgt at aflevere pakken, trods gadenavnet IKKE forekommer under postnummer 1800. Så er man lidt ligeglad med ens omdømme.

/Lars
Index
57400: sv: sv: sv: DPD er gode nok (16-01-2008 23:07:26) (svar på 57390)
Henrik Madsen #5343, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 85.80.197.7)
Mine oplevelser er så ikke ved privat adresser, men ved erhvervs adressere,... sågar en adresse der jævnligt får fra DPD.

Så min personlige holdning er at de IKKE er gode nok.
Men sådan er der jo så meget, håber de får sig rettet sig.
Index
57488: sv: DPD er gode nok (18-01-2008 07:55:12) (svar på 57380)
Martin Nielsen #0498, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.90.87.138)
Hej Bjørn
Hvis du læser hvad der står i mit tidligere indlæg, vil du opdage at de som ikke har mulighed for at bruge en firmaadresse, eller sidde hjemme 3-4 dage og vente på en pakke ikke har mulighed for at benytte sig af DPD.
Og så skal jeg også lige tilføje at DPD påstod at de havde været hos mig, -Jeg opdagede det bare ikke på trods af at jeg var hjemme!!!
Mvh.
Martin
Index
57606: sv: sv: DPD er gode nok (19-01-2008 14:24:21) (svar på 57488)
Henrik Madsen #5343, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 85.80.197.7)
Ja nu har jeg lige sendt en order til Paddock igen på lidt forskellige stumper.
Håber ikke jeg skal ud i samme bøvl igen med DPD.
God weekend.