tilbage

Land Rover Forum  

Index
7571: hold da helt op...... (05-02-2003 10:44:22)
Claus Kjøller (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 194.239.28.200)
Man bliver jo helt forpustet, og nikker genkendende til det der med den lille fjer der blev til en masse hovedpuder..

Et hip til et medlem der spørger om den samme ting flere gange på trods af gode svar, er pludselig blevet til en højtravende principiel debat om fællesskab og samfundsstruktur...

De seneste 20-30 indslag om emnet viser tegn på at man ikke har læst historikken, men man er hoppet på mens vognen var i fart.

Slap dog lidt af, læn jer tilbage og nyd udsigten.

Som een af "de sure gamle mænd" må jeg afvise at der bliver snakket ned til nogen fordi de er nye medlemmer. Prøv at surfe tilbage gennem tiden og I vil se at både Paul, Bjørn, Verner+Verner, mig sæl og flere af de andre veteraner med seriebiler uden plastic og sofafjedre har svaret og vejledt uanset spørgerens medlemsnummer og som regel med et glimt i øjet og oftest med en positiv reaktion fra spørgeren.

Jeg er helt sikker på at ingen af de medlemmer, uanset om de er gamle eller nye, der bruger tid på at svare i debatforum, pr. telefon eller mail, gør det for at nedgøre andre eller spille kloge-åge.

Nå....det var det ...
vi ses i terrænet. Det er mig i den hvide Volvo for den gamle Land-Rover kan stadig ikke køre :-(

mlrh
Claus/1105
Index
7589: sv: hold da helt op...... (05-02-2003 17:08:00) (svar på 7571)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.162.194.101)
Nå din "sure gamle mand" kan du så se at få liv i dyret (LR) - så du kan blive en glad gammel mand igen - og vi andre kan slippe for al den gnavne knævren der er opstået pg. en ubetænksom konstatering om Runes IQ.
LR hilsen Stefan