tilbage

Land Rover Forum  

Index
7572: Mobning af nye medlemmer. (05-02-2003 10:45:15)
Hans J.Kryger (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.77.171)
Debatten de seneste dage viser klart at klubben har et problem. Et lavt medlemsnummer er ikke nødvendigvis lig med stor viden.
Jeg vil gerne foreslå at klubben sløjfer den udbredte brug af medlemsnr. Selv vort traditionsbundne forsvar har kvittet soldaternr. for mange år siden, så måske kan det også lade sig gøre her i klubben, og være med en nedbrydning af hierakiet.
Med venlig hilsen
Hans J.Kryger
u.nr.
Index
7573: sv: Mobning af nye medlemmer. (05-02-2003 11:00:31) (svar på 7572)
Christian Ballisager, Århus (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.24.10.34)
Hej Hans,
- grunden til at jeg somme tider skriver mit medlemsnummer er egentlig bare at det er en unik identifikation i LR regi. Jeg ved da godt at der er nogen der er ret stolte af deres medlemsnummer.
Og jeg tror igrunden ikke at der for de fleste ligger ret meget i medlemsnummeret. Men jeg vil da opfordre til at man i stedet skriver sit bynavn efter eget navn - så har andre medlemmer jo mulighed for at tilbyde at svinge forbi og kigge på et aktuelt problem hvis de bor eller arbejder i nærheden. Jeg syntes det ville være fedt hvis klubbens medlemmer hjalp hinanden lige så meget ude i ødemarken, - som de gør her på nettet.

Hej
Christian, Århus
Index
7578: sv: sv: Mobning af nye medlemmer. (05-02-2003 13:22:42) (svar på 7573)
Tony "helt derude hvor verden er forlænget med giftdepoter..." (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.21.199)
Jeps, det med lokation er en god ide, indtil en eller anden kegle finder på at bruge GPS koordinater istedet for, hehe.
Herude navigerer vi stadig efter fixpunkter og sekstant...

Kort sagt, god ide Christian!

/tony
Index
7579: sv: sv: sv: Mobning af nye medlemmer. (05-02-2003 13:54:51) (svar på 7578)
Lars Tronhjem Rasmussen 32 U 552499 6191746 (medlem) (ip-adr: 212.10.181.130)
Jeg skal gerne omregne din position fra breddegrader og bueminutter til GPS Koordinater. Hvis du sender den med post dillechancen til mig, næste gang du er ude med sekstanten ;-)

Med Venlig Hilsen

Lars Tronhjem Rasmussen
32 U 552499 6191746
Index
7583: sv: Mobning af nye medlemmer. (05-02-2003 15:27:06) (svar på 7572)
Jes Kroman (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 217.157.99.208)
Nu må I sgu´helt ærligt holde op. Det her er for åndsvagt.
Jeg er ret nyt medlem fra sidste år, og har allerede stillet flere "dumme" spørgsmål. Men jeg kan kun sige her, ganske som jeg siger til mine venner, at jeg er overvældet af den positive modtagelse som jeg har oplevet, selvom jeg har spurgt dumt. Jeg har været meget overrasket over den hjælpsomhed som dette forum har stillet op med, ligesom ældre medlemmer, når jeg har kontaktet til dem privat.
Jeg betragter det som en klar fordel, at folk skriver deres medlemsnumre, idet man må regne med, at de "ældre" medlemmer ved et og andet, som vi nye kan bruge, og så er de jo hurtigt genkendt.
Og se lige engang på hvor mange hjælpende svar der egentlig passerer over siden næsten hver dag.
Jeg har kendskab til andre foreninger, hvor der ikke er dette fine sammenhold og hjælpsomhed. Den her forening kan vi sgu´være særdeles stolte af.

med venlig hilsen
Jes Kroman