tilbage

Land Rover Forum  

Index
7592: Debatten om DLRK´s fremtid (05-02-2003 18:02:24)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.162.194.101)
Det er godt at vi fik muget ud og renset luften i vores forum - for som jeg ville sige det, så har MUDDER kun gavn et sted - og det er under, over, i og på vores allesammens kæreste eje LAND ROVERén .
Mudderkastningen har ikke kun haft negative sider - prøv at se hvad der nu er under opsejling - et fornyet DLRK, som jeg tror vi alle vil blive glade for uanset hvor det måtte føre hen.
Vi har fået/er igang med at få rettet op på etiketten, modtagelsen af nye medlemmer, justering af websitens indhold og ++ .
Stagnationen, som nogle ligefrem har kaldt det, får hermed sin dødsdom og nyt liv kan begynde.
Jeg tror også personligt på, at det der har forårsaget mudderkastningen, har noget at gøre med at det kribler i hele kroppen for at komme ud i plutten igen, at der skal ske noget i en agurketid (og det er jo rarere/varmere at sidde foran skærmen end at bevæge sig udenfor - og tolerancen er måske på sit minimum overfor "dumme" spørgsmål)- det er lige før (og jeg sagde -lige før) jeg vil æde mine gamle fælge om I ikke føler det ligesådan.
Vi ses i PLUTTEN
Mange LR hilsener Stefan