tilbage

Land Rover Forum  

Index
7637: Kære Rune. Jeg føler med dig... (07-02-2003 19:29:20)
Jeanette (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.62.178.147)
Kære Rune.
Jeg er meget ked af at jeg ikke kunne finde din private e-mail adresse. Men dette er ikke noget folk tager skade af at læse. Jeg er selv et meget nyt medlem, ca. 6 mdr. og jeg har dog aldrig hørt magen til frækhed. Som ny, ved man sjældent ret meget, og prøver sit bedste fordi man har en forkærlighed til disse fremragende køretøjer. Personligt har min kæreste og jeg haft stor glæde og nytte af forummet, og jeg vil hade at du føler dig udenfor eller uvelkommen, pga af denne debat du har skabt. Og hvis dette anses som chat, tja... bare ærligt! Så må jeg vel også bare anses som et kontaktbesværet individ. Rune skal have lov at føle sig lige så velkommen som alle andre, uanset hvilke spørgsmål man har.
Og til dem der føler at de skal bestemme hvordan man identificere sig så hedder jeg Jeanette, medlemsnummer 6066, afdeling østsjælland, og så må det vist tilfredsstillende...
Håber du stadig har vognen, og ikke er blevet skræmt væk!
Med rover hilsen.
Jeanette Camilla Høj
Index
7640: sv: Kære Rune. Jeg føler med dig... (07-02-2003 21:41:02) (svar på 7637)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.160.102.29)
Jeg kender ikke Runes motiver til denne dialog på RoverForum, men jeg er helt ening i, at ethvert svar bør være i Rover-ånd, og hvis man er "fly forbandet" på disse nye provokerende medlemmer, så kan man jo bare lade være med at svare. Og hvis man ikke ønsker den frie debat på nettet, så kan man jo bare lukke hjemmesiden; så er man ude af det problem, og klubben kan køre videre som vanligt.
Venlig hilsen
Poul Helmer 000005695
Index
7641: sv: Kære Rune. Jeg føler med dig... (07-02-2003 23:05:19) (svar på 7637)
Peter Posgaard #5311, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.198.245.38)
Kære Rune, nye og gamle medlemmer.
Nu tror jeg også efterhånden vi er kommet godt rindt i hele denne her sag. Der er blevet strammet op om folks meninger om nye medlemmers spørgsmål, "gamle" er blevet sat på plads, folk har ville lave forumet om og vel næsten også dele klubben op i nye friske medlemmer og en "old boys" afdeling.
Nu tror jeg tavlen skal vaskes rent, og så tror jeg bare vi skal sige at alle parter har lært noget i denne her sag. Istedet burde vi nok bare bruge vores kræfter på kærligheden til vores dejlige engelske biler.
Og hils så lige på mig i den irgrønne Disco. Nu har jeg ovenikøbet købt org. LR klistermærker for en mindre formue til den, så den ikke forveksles med en japaner.
Bedste hilsner,
Peter Posgaard
Index
7644: sv: sv: Kære Rune. Jeg føler med dig... (08-02-2003 12:33:56) (svar på 7641)
Ib Krause-Kjær (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.154.103)
Hej Peter,

Det er jo nok kun et spørgsmål om tid, før klubbutikken lancerer klubmærker, der er 80-100 cm. i diameter - dem vil Disovery- og Freelanderkørere blive pålagt at køre med, så vi med begyndende grå stær har en chance at genkende dem som "a part of us"...

Rigtig god weekend!

Blink og vink
Ib - 3662 - Odder
Index
7690: sv: sv: sv: Kære Rune. Jeg føler med dig... (10-02-2003 09:52:31) (svar på 7644)
René Petersen #6095, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 62.79.85.168)
Det problem har jeg løst som Freelanderkører. Jeg købte bare et dakken til reservehjulet med logo på. DET KAN SES. Det er bare ærgeligt at andre LR først ser det når jeg er kørt forbi dem.

LR hilsen

René.
Index
7691: sv: sv: sv: sv: Kære Rune. Jeg føler med dig... (10-02-2003 11:29:08) (svar på 7690)
Christian Ballisager (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.24.10.34)
Hej Rune,
- jammen så skal du da bare har reservehjulet op på motorhjelmen - hvor det hører hjemme på en LR :-)

En boremaskine og et par lange bolte så er den da i vinkel. Jeg giver gerne et nap med :-)

Hej
Christian - 5537 - Århus
Index
7703: sv: sv: Kære Rune. Jeg føler med dig... og LR hilseriet længe leve (10-02-2003 17:52:24) (svar på 7641)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.162.194.101)
Nu vi er igang med hilseriet - så har det også for mig været en irritation at jeg mange gange er blevet hilst på af de nye modeller og desværre for sent er blevet klar over at det var en åndsfælle - fordi jeg enten var optaget af tværgående trafik eller dårligt udsyn når det regner, eller i min egen lille verden - undskyld til jer alle, men det er nu engang svært at blinke bagud. Jeg må da f.... snart lære at kunne se forskel på en plasticroader med exotisk oprindelse og en rigtig bil.
Dertil skal jeg dog aligevel lige have det presset ind - at jeg selv har været ude for at blinke og regere,vifte med hånden som en anden dronning - for at opleve at blive stirret på som om jeg var åndsvag af en slipseklædt juppi i en af de nye smarte modeller. Thahh- så´n er livet. Så er da godt at man får det så dejligt varmt indeni (varmeapparatet gør det ikke alene), når blinkeriet sker fra begge biler.

LR sIII hilsener Stefan - Skanderborg