tilbage

Land Rover Forum  

Index
8019: Finderup, Påsken 2003. (28-02-2003 22:13:58)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.63.98.14)
På grund af Forsvarets dispositioner, lader det sig ikke gøre, at besøge Finderup i påsken 2003.
Vi ser frem til næste åbne arrangement i Finderup.
Index
8021: sv: Finderup, Påsken 2003. (01-03-2003 13:29:04) (svar på 8019)
Regionsleder, Region Østjylland (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.199.133.44)
Poul,
jeg forstår ikke rigtigt hvorfor du har lavet dette indlæg!

Du er jo ikke bekendt med den officielle grund fra forsvaret og jeg synes ikke det er OK at du har lavet indlægget.

Når vi har fået afstemt alt med forsvaret vil jeg - som tidligere meddelt - lave en artikel i OASEN, så alle kan få den sande historie.

Indlæg som dette, kan desværre være medvirkende til misforståelser, så jeg vil derfor bede jer alle overlade sådanne ting til de folk der sidder med ansvaret for de pågældende ting.

Jørgen Metzdorff
Regionsleder, Østjylland
Index
8022: sv: sv: Finderup, Påsken 2003. (01-03-2003 15:54:09) (svar på 8021)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.63.98.14)
Hej Jørgen.

Jeg kender ikke de konkrete baggrunde for aflysningen, men har alene forholdt mig til det opslag du har sat på opslagstavlen. Her mener jeg at du omtaler at forsvaret skal bruge terrænet til andre formål?

Når jeg har lavet dette indlæg (og før dette, andre på opslagstavlen med samme indhold), så er det såmæn kun fordi 1) jeg har opfattelsen af, at regionsledelsen har gjort hvad de kunne, 2) jeg synes det er flot at du går på opslagstavlen med åben information, 3) jeg ville gerne have været til Finderup i påsken, men at det ikke er større problem, end at jeg glæder mig til næste åbne arrangement i Finderup (som jeg besøgte for første gang sidste år, og havde nogle rgtig gode oplevelser).

Jeg har ikke anden information at forholde mig til, end det der ligger på denne hjemmeside, så hvis jeg har udtrykt mig klodset eller misforståeligt, så beklager jeg meget; det har ikke været hensigten.

Såfremt der er tvivl om mine hensigter, så er min mailadresse åben for dialog.

Endnu en gang; mine hensigter var alene positive:-)

Med Roverhilsen

Poul Helmer
Index
8027: sv: sv: sv: Finderup, Påsken 2003. (02-03-2003 01:36:15) (svar på 8022)
vj (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 198.168.3.150)
//citat start// "På grund af Forsvarets dispositioner, lader det sig ikke gøre, at besøge Finderup i påsken 2003.
Vi ser frem til næste åbne arrangement i Finderup.". // citat slut //
Måske jeg er dum, men jeg kan hverken læse din begrundelse 1, 2 eller 3 i dit indlæg.
Men jeg skal da alligevel prøve at kommenterer dit indlæg:
Ad 1): Øh, skal de ikke det ?
Ad 2): Jamen, det er vel meget naturligt (?)
Ad 3): Nå !

Poul jeg synes (også) at dit indlæg er ret irellevant. Jeg kan virkelig ikke se hvad meningen er med det.



RH
VJ
Index
8028: sv: sv: sv: sv: Finderup, Påsken 2003. (02-03-2003 02:18:00) (svar på 8027)
Regionsleder, Region Østjylland (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.199.133.44)
Om Pouls svar er irellevant eller ej har intet med min kommentar at gøre!

Min kommentar skal forstås sådan, at det er kun den ansvarlige arrangementsledelse der kan offentliggøre/meddele faktuel information om specifikke arrangementer!

Indlæg fra folk udenfor denne kreds (der i dette tilfælde p.t. kun består af undertegnede), skaber turbolens og er en sikker vej til rygtedannelse i klubben. Rygter der måske også høres af forsvaret!

Såfremt I mener, at I skal kommentere om Finderup, så hold jer til at beskrive egne holdninger og meninger som f.eks. "jeg er ked af at Finderup ikke er åben i påsken. Jeg håber jeg kan komme dertil en anden gang" (vel vidende at dette forum ikke er et chat forum...)

Lad være med - i fuld offentlighed - at fortolke og/eller drage konklusioner på den information I har fået indtil nu om Finderup - specielt uden at have fået den bekræftet...

Acceptér i stedet at det tidligere er blevet meddelt, at der bliver offentliggjort noget i oASEN, så snart den faktuelle information foreligger.

At vi har valgt at bruge "opslagstavlen" uden at have denne information, skyldes ganske simpelt, at vi forsøger at vise hensyn over for de personer der måtte have alternative planer, måske skulle have kørt langt, måske skulle have booket overnatning/lejet campingvogn m.m.

Jørgen Metzdorff
Regionsleder, Region Østjylland
Index
8023: sv: sv: Finderup, Påsken 2003. (01-03-2003 15:56:59) (svar på 8021)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.63.98.14)
- og jeg skal selvfølgelig ikke kommentere sagen yderligere, men henvise til regionsleder Østjylland, såfremt nogen skulle spørge mig.

Beklager oprigtigt, hvis jeg har skabt forvirring i et forløb jeg i øvrigt ikke kender til og som følge deraf, ikke kan have nogen holdning til.

Med Roverhilsen

Poul Helmer
Index
8033: sv: sv: sv: Finderup, Påsken 2003. (02-03-2003 19:22:35) (svar på 8023)
Tony & Jane (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.63.149.242)
Hej Poul,

Vi kan ikke se noget forkert i det du har skrevet. Tony så det som en påmindelse om at der ikke ville blive noget med Finderup i påsken, og Jane syntes at det lå i dine ord, at du havde glædet dig meget til Finderup -da du åbenbart havde gode erfaringer med tidligere arrangementer. Dette er jo kun positivt.

Måske skulle regionsledelsen i Østjylland komme med den officielle begrundelse fra forsvaret omkring Finderup -det ville om ikke andet fjerne enhver tvivl.

Poul, vi håber at se dig til næste arrangement :)

/tony&jane
Index
8034: sv: sv: sv: sv: Finderup, Påsken 2003. (02-03-2003 19:27:12) (svar på 8033)
Regionsleder, Region Østjylland (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.199.133.244)
Hvor mange gange skal jeg skære det ud i pap?

EN SIDSTE GANG:
Vi er - sammen med forsvaret - igang med en officiel artikel. Når den er klar skal I nok allesammen få besked.

Og som sagt før:
Hvis I ikke er ansvarlige for det pågældende arrangemnet, så lad da for alt i verden de ansvarlige gøre deres arbejde.

Jørgen Metzdorff
Regionsleder, Region Østjylland