Hej Christian,
jeg havde samme problem på min RR 1990 Vogue; det var modstanden, der desværre sidder helt dybt inde i selve varmeapparatet, der var gået (går jeg ud fra...). Jeg fik en brugt modstand fra et andet varmeapparat (som jeg fik sammen med bilen, måske af samme grund) og så monterede jeg den "udefra", altså lige bag reguleringsgrebet i instr.brædtet. Modstanden bliver temmelig varm ved drift, så jeg lagde den på en tynd rockwoolmåtte, så den ikke smeltede underlaget. Det er lidt fusket, men har virket OK ca. ½ år, så jeg tror på det holder. Og s slap jeg fra at splitte hele varmeapparatet ad.
LR er godt klar over at modstanden (som er en trådviklet dobbeltmodstand på ca. 2 x 1,5 ohm, ca. 15 watt, vil jeg sige som "kvalificeret gæt") bliver temmelig varm, derfor sidder den spændt ud i en luftkanal, hængt op i et tyndt stålbeslag.
Jeg har svaret på næsten samme spørgsmål på det svenske landrover-site, læs her:
http://slrk.phpbb2.se/forum/viewtopic.php?t=3419 Vink & blink
Bo Helsted