90503:
sv: sv: sv: sv: sv: aksler leight weight (02-12-2009 14:23:08) (svar på
90499)
Ole Pedersen #0493, reg. vjyl (medlem) (
ip-adr: 83.91.21.133)
Hej Klaus
Hvis du tænker på at lave en LWT så den kan deltage på lige fod med fx min så må du nok hellere tænke dig extra godt om for det er ikke billigt, da vi var nået 75k og 1200 arbejdstimer holdt vi op med at tælle sammen for den skulle bare være færdig, siden da har vi brugt tæt på 25k og vi er ikke færdige endnu puha, stikakslerne i for er ikke stærke nok til at jeg føler mig 100% sikker på dem.
Og så skal vi have mere motorkraft med større pålidelighed på de mærkelige og ofte over 45 grader hældninger så det hedder programmerbar indsprøjtning og 2,9liter.
Men vi har noget i støbe ske'n.
Er den derimod til alm hygg hygge kørsel så er det jo lige meget da er den akkurat lige så stabil som en alm 88".
Og til Ib, Jo vi laver håndbremse vendinger med den, men den er jo heller ikke meget std mere.
Og ja Klaus jeg har meldt mig ud af "grøn stue" så nu må vi se hvad der så sker, det var en god kamp, heldigt for jer at jeg havde de forkerte kileremme med ;-( det kostede lige to baner.
MVRH
Ole.
Ps det er faktisk billigere at tage en 90" V8'er og lave det samme ved, men den er ikke en LWT og det fede er at have en bladfjederbil, der kan køre lige op eller bedre end mange af de der med fjedre fra en divan og kæmpe hjul.