tilbage

Land Rover Forum  

Index
93846: stelnr. (11-02-2010 12:13:11)
lennart Olsson (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 194.239.195.65)
nu skal min p38 til syn - lavet bremser og er klar - men så kommer spørgsmålet - hvor sidder stelnr. på en sådan en fyr - det er jo sikkert på rammen - og i motorrum - men hvor på rammen - hvem kan hjælpe.

til prob. med luft/højde - så har jeg haft et ligende problem - men ved at rengøre stik som sidder på rammen - fungerede det bare igen - tip fra en aut. mekaniker -
hilsen Lennart Olsson

ps. tak for de gode tip omkring bremse og dumpe prob. fik det hele til at fungere - også med stor telefonisk hjælp fra doktor Ib, som bistod under operationen.
Index
93856: sv: stelnr. (11-02-2010 15:25:22) (svar på 93846)
Andreas Grønbjerg #8107, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 130.225.95.242)
Hej Lennart

På min P38 dumpede synsmanden bilen fordi han ikke kunne finde stelnummeret på rammen, på trods af at han havde den store stålbørste fremme for at få så meget maling af rammen som muligt.

Stelnummeret var der dog, og på min sidder det på ydersiden af rammen ved højre forhjul, som beskrevet i min arbejdsmanual:

"
the number is also stamped on the outside of the chassis in the front RH Wheel arch to the rear of the anti-roll bar link.
"

Held og lykke med at grave det fri, hvis du har problemer så skriv, så kan jeg sende dig et billede af mit.

Mvlrh Andreas