tilbage

Land Rover Forum  

Index
96647: Pomerania April (12-04-2010 14:20:27)
Christian Gervø (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.212.29.75)
Hej alle.
Vi er et par friske gutter i en TD5 90"'er, der prøvede kræfter med Pomerania sidste år - og simpelthen må afsted igen !!
Vi kørte i kategori A og sluttede på en 15. plads, hvilket vi var meget tilfredse med.
Kunne måske godt tænke os at slutte i Top 10 i år, men vores oplevelse var, at nogle prøver, specielt om natten, var ret umulige, hvis man kørte alene. Omvendt var det super fedt at køre sammen med 1-2 biler i perioder - og det forsinkede os egentlig ikke "overall".
DERFOR:
Hvis du/I sidder derude og kunne se en fordel I at team'e op med os, eller kender nogen i samme situation som os, hører vi meget gerne fra dig/Jer.

Svar gerne på mail asap eller ring til os.

Med polsk hilsen

Claus Finderup(5856) & Christian Gervø(2992)
Index
96648: sv: Pomerania April - mobilnumre (12-04-2010 14:22:42) (svar på 96647)
Christian Gervø (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.212.29.75)

Christian Gervø - 28808020
Claus Finderup - 21350050
Index
96653: sv: Pomerania April (12-04-2010 19:22:44) (svar på 96647)
Christian Holten #2660, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.48.52.206)
God Tur Bundgas
Index
96680: sv: Pomerania April (13-04-2010 01:53:22) (svar på 96647)
Philip Volmer Hansen #8150, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 188.182.250.218)
Hej Christian,

Min erfaring med Pomerania er ikke at det går hurtigere når man teamer op. Jeg mindes faktisk ikke at der har være nogen 'teams' i top 5, de par gange jeg har været med.

Men at der kommer et tidspunkt efter 40 timer, hvor man har sovet seks af dem - hvor man godt vil have flere øjne end ham idiotens ved siden af til at se hvad der opad i rutebogen, eller rimeligheden i at få 1000 point for at lade spillet trække den mudrede bil op ad en 55° stigning, har jeg erfaret. Og der synes jeg så også der magisk nok, som regel, kommer en eller anden dansk LR ud af disen - og så i stedet for at køre tilbage med det samme, tager man lige et par point mere sammen med den.

Hvis du finder nogen med samme ambitioner at teame op med, så lad være med at blive skuffet, hvis det ikke går hurtigere - men glæd dig over at have flere at dele et vidunderligt terræn og en som regel sjov rutebog med. :-)

Hvis det handler strengt om placering, tror jeg også det er værd at notere sig at det bliver lyst kl. 5 om morgenen, så at al den tid man sover mellem 5 og 23 er mindst dobbelt spildt i forhold til dem man sover i mørket.

På njz.pl kan jeg se at der stadig er ledige pladser. Selv hvis Joanna ikke opdaterer så tit, ved jeg i hvert fald at der er én plads, da min ægteviv og hendes veninde desværre lige er hoppet fra. (De skulle mere eller mindre have været ned at køre deres første kilometer i en Defender nogensinde.).

Så hvis du ny i faget, har en Land Rover med spil, og kan tage et par dage fri, så se at tilmeld dig og kom af sted. Det giver nogle rigtig gode opleveleser at køre rundt med en anden/ven/kæreste og se på skove, storke, polakker og træer i to døgn. Og i hvilket omfang man så vil udfordre sin Land Rover og køre uden for grusvejene, og de få vandløb og huller der kommer undervejs - og få nogle point for det, er op til ens Land Rovers og ens eget temperament.

mvh

Philip