Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Disco1 V8 EFI 96, får ikke benzin "starter ikke" (31-10-2010 18:15:39)
René Stenger #8477, reg. ssj
Hej Verner, vi starter lige med det sikre for at få det ud af verden, sikringer er ikke gået, relæsokkelen til benzinpumpen får en permenent strøm hele tiden, og får så yderliger strøm på 2 ben mere med tænding, dog skal det nok lige siges at jeg ikke kan høre relæ klikken når jeg tar sikringen eller sætter den i igen!
Om pumpen virker vides ikke helt, da jeg ikke ved hvilke ben den skal ha lidt strøm på, og hvilke ben som er stel, jeg har en grøn, to sorte og en gul/brun lednig til den pumpe, men ved når jeg tar stikket fra siger den der ike er mere brændstof tilbage så satser på den ledning der er lidt strøm på nok er til det?
så ingen styrestrøm til pumpen desværre...


Defekt styrebox ved jeg nu ikke lige om jeg kan lide, lyder ikke helt billigt!! smiler
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "blinklys"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.