Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: Færdselsloven (30-01-2012 06:59:23)
Morten Hermann Jensen #5940, reg. øjyl
God Morgen

JØRN - jeg synyes at du skal have tusind tak for din ulejlighed og at du vælger at meddele DLRK at det med at køre på de danske strande ikke umiddelbart er lovligt. Du angiver angiver at du kender til det viste sted og dermed antager jeg at du dermed også kender reglerne for stedet.
Tak for info.

Til Jer der er af den holdning at vi eller lige sindede ikke skal huske hinanden på hvordan de gældende regel er lokalt som nationalt.
I virker som en flok mavesure gamle mænd som er pisse deprimeret over at et eller andet håndboldmesterskab, nu er slut og i derfor skal til at bruge mere tid sammmen med jeres koner ;-)

Jeg syntes at indlæg som Jørn's er guld værd for os og vi dermed kan hjælpe hinanden til at forbedre vores image.

Dette er jo ikke en retsag, så hold nu op med alle de krav om at han skal bevise eller henvise til det og det.

Folk er jo friske nok til at meddele når nogle andre medlemmer laver noget på deres bil, som måske kunne ende med at blive ulovligt. Dette bliver jo ikke angrebet og bedt om at skaffe korrekte beviser og henvisninger.

Jeg tror slet og ret at Jørn har gjort den fejl at han som ikkemedlem har valgt at give os et lille fif og det kan åbenbart misforståes.

Det med at hans indlæg ikke hører til her og indholdet er udokumneteret, lyder næsten som nogle af de diktatoriske regler der findes på et andet dansk Land Rover-forum. De regler håber jeg da sandelig ikke vi skal have på dette forum.

Venligst og med et ønske om en god dag til Jørn og Jer andre.

Morten
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bremsebakke"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.