Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: 2 meter høj, 1/8 tons og Defender 90 fra 88 (18-01-2013 08:04:01)
Jan Jeppesen
Det kan da være jeg lige skal prøve en Range Rover også, men for mig er det ikke så meget komfort, det skal bare kunne lade sig gøre at køre, jeg har de sidste par år klaret mig fint i en CJ5 / M38A1, trods den også manglende plads i den.

Jeg har nu kigget på en del billeder, og syntes generelt at billederne af Range Roveren skriger "morfar"
Der er naturligvis nogle der er lavet om så det ser fede ud, men så er det meget off-road look, og bilen vil nok blive brugt 10% off-road og resten på vej, det virker bare meget nemmere med Land Roveren, den hvide 90" der er til salg er der allerede næsten i min optik, jeg vil gerne have Rolf rack, lidt mere lys, sidebeskyttelse/trinbrædt, og så for/bagkofanger og spil.

Jeg melder tilbage når jeg har fået kigget lidt, har lige lagt mig med influenza lignende symptomer

-
Jan
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "lavgear"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.