Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: Hvor brede hjul (30-10-2013 11:43:00)
Claus Kjeldsen
Ok det gav da nogle ting og tænke over....

Jeg har lige købt bilen og vil gerne på grønt bevis kursus så hurtigt som muligt. Mit kørselsmønster bliver måske 80/20 vej/terræn, jeg ved det faktisk ikke, da jeg har købt bilen for sjov og gerne vil ud og prøve at køre terræn i den.

Vi har 2 biler og jeg cykler normalt på arbejde, men er begyndt og køre i Defenderen når det er træls vejr og det bliver nok til lidt mere i de trælse vinter måneder vi er på vej ind i.

Det overrasker mig faktisk at i siger man ikke står godt fast med det kraftige mønster MUD terrain har i glat fører??? Jeg troede lige jeg var rigtig godt kørende på landevej, her til vinter, med MUD terrain dækkende.

Grunden til jeg gerne vil have brede dæk på er at jeg synes det ser rigtig fedt ud :-) jeg aner som sådan intet om det ellers....

Venderadius forestiller jeg mig ikke bliver et problem, men jeg aner det ikke.

Disel økonomi tror jeg ikke bliver noget issue, da jeg som udgangspunkt ikke kommer til og køre voldsomt langt i bilen.

Larm :-) bilen larme i forvejen så det lader vi bare ligge...

Vil vel egentlig bare gerne have et dæk jeg kan bruge til det hele og så har jeg bare forelsket mig i brede BF Goodridge MUD terrain, som jeg har set mange køre med.

Claus
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bagfjeder"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.