sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Opdatering (10-11-2014 20:43:25)
Bo Helsted
Ja, et ret uskyldigt "skift af rear cross member" blev et rustprojekt der tog godt 3 uger, da jeg kom ind under tæpper og bund og så kom disse motorproblemer oveni. Jeg prøvede at lytte til injektorer i går aftes (med en gummislange i øret), men jeg kunne ikke både holde motoren igang, lytte og flytte rundt på slangen...jeg må prøve i morgen aften med en hjælper. Jeg er også ved at finde ud af et brugbart oscilloskop, så jeg kan måle impulserne til injektorerne. Hvis de ikke får impulser, er sagen jo løst: ECU er defekt. Så skal jeg bare finde en "ny" i UK. Top-uheldigt at mit ´skop skulle stå af, netop som jeg havde god brug for det.
Jeg har også fået et godt input om, at mit brændstof-relæ kan være halvdårligt, så pumpen kører uregelmæssigt og ikke leverer tryk nok. Det må jeg også lige prøve af imorgen. Evt. fixe noget med et manometer, så jeg kan se, om pumpen leverer tryk nok. Den er åbenbart også kendt for at have en begrænset levetid.
Ja, ideerne kører rundt i hovedet på en, nogle gange skal jeg huske mig selv på, at for 4 uger siden havde jeg en RRC der kørte rigtigt godt, og altid startede i første hug. Det må være én lille ting, der er er i vejen.