sv: sv: Hvordan var det nu lige med 6 cyllinderede. (14-07-2004 10:44:55)
Kenneth Poulsen
Hej Paul tak for svaret, er der ikke noget om at de senere (suffix C) har 95 HK og er udstyret med en slags antiforureningsudstyr, en luftpumpe der pumper luft ned ved udstødningsventilerne for at skabe efterforbræning.
Da den er halvtoppet må det være en førkrigs (2.)konstruktion, men som du også bemærker er lyden meget speciel.
Jeg har forsket lidt i problemløsning og er kommet til at hvis det ikke går med den 6 cyll. er det bare at skifte bellhousing på gearkassen, så passer den 4 cyll.(og måske lidt motorophæng) og så er der jo rigtig god plads til rep.
Behovet er under 10.000 km om året, da den kun er for sjov.
Og selvfølgelig det med historien, det er jo altid sjovt at have en sjælden LR, så har man jo også altid noget at snakke om når man ses.
Hilsen
Kenneth Poulsen