trailer (26-07-2005 23:20:03)
Jakob Dreyer
Hej Alle lidelses fæller,
Vi har været ude og suse godt rundt i landet og har tabt vores hjerter til camping livet. Vi er dog endnu grønne, men har konkluderet at det tager alt for lang tid at pakke bilen når den skal være camping klar til 2 voksne og 2 børn. Vi taler derfor om at anskaffe en trailer og modificere den, så den kan stå klar med alt hvad vi har af gasflasker, forbrugsbatterier, service, luftmadrasser, pumper osv, osv. Så er det bare at pakke tøj og mad og bleer, hægte traileren på og suse derudaf. Men vi ønsker samtidig at kunne arrangere vores drømmeture til England, Østeuropa og måske endda Island. Så der skal ikke være en lav trailer med trillebørhjul, og der skal ikke være det helt store gør-det-selv-i-indkørslen/garagen, for det kan jeg ikke og jeg har desuden hverken indkørsel eller garage. Blot mulighed for at stille traileren til side for vinteren i mit firma.
Vi har luret på en gammel Sankey trailer, hvori jeg nemt kunne placere nogle kasser og arrangere fastgøring af diverse effekter.
Men er det sansynligt? Den slags skal jo synes ikke? Og hvad med det der Natotræk de er forsynet med - kan det skiftes til et "alm." træk som vores bus har?
Vi er total modtagelig for input ;-)
Med LandRover hilsen
Jakob