Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Hvorfor være medlem af DLRK? (31-07-2005 22:19:48)
Morten Dam #6034, reg. nvs
Hej Poul

Eftersom der var henved 400 deltagere på stævnepladsen i Roskilde, holder dit regnestykke ikke, omend det ikke bliver særlig meget mere, var der dog flere end 10 pct.
Og hvad kan vi så udlede af det?
Landsstævnet foregår midt i ferietiden. Mange er andetsteds; i udlandet, på familiebesøg og lign. Eller de har allerede haft ferie. Og nogle er trods ferietiden på arbejde.
Jeg har selv fire sådanne tilfælde i min nærmeste omgangskreds inklusive mig selv, som af de nævnte årsager måtte afstå fra at være med i Roskilde. Og de er næppe enestående.
Om medlemsanalyser er vejen frem skal jeg lade usagt. Denne tråd har budt på alternativer for medlemmer, som ikke vil i mudderhuller eller risikere at molestere deres biler, men søger noget andet; greenlaning, oplevelse, adventure uden ekstreme indslag etc., men i stedet for at gribe de fremsatte tilbud, er det fortsat jeremiader, som præger kritikken af klubben.
Det er for slapt!
SÅ svært er det altså ikke at møde op og snakke for sagen, fremsætte forslag, efterlyse specifikke aktiviteter - eller bare gribe en knogle og ringe til nogle, som er tæt på regionsledelsen. Og det gælder ALLE medlemmer - også de nye.
Hverken denne tråd eller den forrige Freelander-inspirerede tråd har ført noget særligt med sig. Vi er flere, som er rede til at gå igang, men for at det skal føre til noget brugbart, skal vi have nogle af de udenforstående med, så det er de rigtige in-put, der danner grundlag for nye initiativer. Tina, som har deltaget i både denne og den forrige Freelander-tråd, har tilbudt sig som mødedeltager og vandbærer, men har mig bekendt ikke taget imod hverken Benno Søndbergs Clausens interessante tilbud eller for den sags skyld andre udspil til nærmere dialog, men vil øjensynligt kun kommunikere i dette forum.
Det kommer der ikke meget ud af.
I øvrigt handler det vel heller ikke kun om Freelander-ejere, men generelt om ejere af nyere Land Rovere, som har betalt i dyre domme for deres biler, og ikke ønsker at udsætte dem for hvadsomhelst, og måske heller ikke har interesse i de traditionelle klubaktiviteter, men gerne vil noget andet. Det vil undre mig såre, hvis klubben skulle vise sig for ensidig til at nyudvikling og til at skabe de nødvendige rammer for anderledes aktiviteter, men det fordrer altså, at nogle af de medlemmer, som har disse biler og ønsker, hanker op i seler og skørter, og indgår i en direkte og konstruktiv dialog - eller i det mindste griber en telefon og tager en snak med en ”fremmed“ på trods af eventuel le principper (Touché, den var til Tina; tilføjet en smiley).
Der har været tilstrækkelig palaver i denne og den foregående tråd. Der står folk, som er rede til at tage fat.Så kom ud af busken derude, lad os få nogle klare og utvetydige meldinger fra de, som har ønsker og ideer til nye aktiviteter, og som kan lede nogle af de ”hysteriske muddermænd“ på rette vej.
Aktion nu!

Fortsat god sommer
Morten
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "skruefjeder"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.