sv: trailer (02-08-2005 08:23:31)
Nils Byager #4814, reg. øsj
Du kommer nok til at gå på kompromis med nogle af dine ønsker. Så vidt jeg forstår din "ønskeseddel" vil du gerne have en terrængående teltvogn. Sådan én har jeg aldrig hørt om.
Jeg har selv en Combi Camp Panda, som jeg har haft i nogle år. Der er snildt plads til 4 personer (kan udvides til 6). Man har en "køkkenkasse" med alt det skrammel man har brug for (komfur, gas, køleskab, potter og pander m.v.). Når man er på farten kan sengetøj m.v. ligge i vognen. Den vejer max 500 kg uden bremser, er 1,7 m bred som en LR og har lang afstand fra koblingspunktet til akslen. Det vil sige at den er let at manøvrere med og har god stabilitet.
Stilmæssigt ligner sådan en sag ikke en LR - den kan ikke det samme som en LR (terræn) og det er her du må gå på kompromis.
Du kan sikkert selv "opfinde" ét eller andet, men så må du sikkert indgå andre kompromisser og det vil under alle omstændigheder koste tid, penge og bøvl inden du suser afsted.
Du er velkommen til at ringe 2083 9658 hvis du vil have råd og fiduser fra en "stofcampist" med 45 års erfaring.
mLRh
Nils