Fra Geländewagen til Defender... (11-09-2006 11:35:31)
Jan Michael
Hej alle,
jeg har efter 5 Mercedes Geländewagen´s "konverteret" religion, og købt en Land Rover Defender 90" 300 TDI fra 1997. Den har kørt 120 tkm, og er umiddelbart i fin stand.
Dog skulle jeg starte med at indlevere den på værksted efter et enormt oliespild, som viste sig at være utæt bundkar samt en utæt olieslage fra toppen af motoren.
Udover dette er der en række fejl som jeg har bedt min mekaniker om at lave: Viskerne er løse i armene, der er udpræget rust i dørhængsler og der er mange steder hvor bilen ser "gammel" ud. Den nyeste Geländewagen jeg havde fra tilbage fra 1992 - men var faktisk i bedre stand en min "nye" Defender, så jeg er desværre ved at vakle i troen allerede. Nu har jeg brug for at vide om jeg bare har været uheldig med min Defender, eller om jeg skal være indstillet på at sådan er en Defender bare. Min mekaniker som også har Land Rover siger det ikke er unormalt på Defender at der er "lidt her og dér" hele tiden...!
Så kære venner, jeg har brug for lidt opmuntring for at blive stærkere i min nye religion....