Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: Medlemsundersøgelse (31-10-2006 18:39:40)
Steen Grøntved-Svendsen #2547, reg. ssj
Hej Tina !
Jeg tror ikke at fordelingen af nye og gamle biler i klubbens regi har ændret sig meget igennem årene og dog, for måske er der en tendens til at man oftere ser meget nyere Land Rovere dukke op til diverse arrangementer end man hidtil har gjort, det skyldes måske de større salgstal af nye biler. Men nye biler kan jo også være en Defender, bevares den kan da måske på et foto godt ligne en veteranbil, for en der ikke interesserer sig for lige netop denne model. Men jeg tror ikke rigtig på den med, at det er ved at udvikle sig til en ”veteranklub” snarere tværtimod.
Da jeg blev medlem i slut 80’erne var der faktisk længere i mellem de nye Land Rovere på grund af en lovændring som gik hårdt ud over offroadere på gule plader, den lov satte næsten salget helt i stå.
Med hensyn til at nye Land Rovere bliver udsat for kritik, ja så har der også været flere eksempler på noget tilsvarende udsat på de ”gamle” Land Rovere, her er et par citater som jeg lige kunne finde:……Freelanderen er en ægte LR der ikke ligner de andre firkantede, stive, smårustne, oliedryppende landbrugsredskaber………… såfremt der også kom et par veteranbiler med. (Så har vi også noget at sparke til...)……………… Nøj hvor den kan sådan en freelander!!!! Godt man har sådan en!!!! og ikke en firkantet alu klods.... eller en wana bee 4x4 som starter med Range Hæ HÆ……………………….osv. osv.
Jeg er overbevist om at de ovenstående citater er ment med et glimt i øjet og et smil på læben, som det sikkert også er ment om Freelandere.
Tina du skal ikke lade dig slå ud af den slags.


Med venlig hilsen
Steen
Med ønsket om at der skal være plads til alle, selv mænd i min størrelse.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "kardankryds"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.