Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Knald i låget hos DPD (15-01-2008 17:17:19)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj
Så kom der et svensk!! svar fra DPD

Hej Knud – och tack för ditt mail,



Det är verkligen inte trevligt att höra att det är så många som upplever problem med vår produkt.

Jag ska försöka svara på och kommentera de saker som du skriver om i ditt mail på bästa sätt:



DPD Denmark erbjuder för tillfället enbart en service där paket distribueras under dagtid, och som det är i Danmark idag är de flesta privatpersoner på arbete under de tider som vi levererar paketen.

Våra kunder i Danmark är medvetna om detta och sänder generellt till business adresser men vi får en del paket från utlandet som är till privatpersoner. Vår policy är att våra ”vognmænd” ska göra ett försök att leverera alla paket, även dem som är adresserade till privatpersoner.



Du ska veta att vi tar ditt mail på största allvar och att vi arbetar på att se om det finns något vi kan göra för att förbättra vår service till privatpersoner.



Skulle det vara något specifikt fall som du vill ta upp får du gärna skriva till mig. Jag har inte möjlighet att agera som kundeservice men kan kanske påverka saker som generellt ställer till problem för dig och medlemmarna i er klubb.



Ha en fortsatt bra dag.



Kind regards

DPD Denmark A/S



Jenni Brahemark

Key Account Manager

_________________________________________________

DPD Denmark A/S

Bohus Boulevard 3

2630 Høje Taastrup





www.dpd.net



-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Knud Madsen [mailto:khtm1@mail.dk]
Sendt: 15. januar 2008 16:10
Til: Jenni Brahemark
Emne: SV: DPD



Daw



Det var nu ikke en klage over egne aktuelle forhold, men en henvendelse som følge af en diskussion på Dansk Land Rover Klubs hjemmeside, som du kan se her:

http://www.dlrk.dk/forum/vis.asp?w=103&i=57008&f=i20080101T20080201&ex=1&s=dpd&uid=531529961

Nå, linket virker ikke direkte, men gør følgende:

Vælg Land Rover diskussionsforum

Indtast DPD i søgefeltet

I vælg måned: Januar 2008

Herefter er der mange triste udsagn om Jer og Jeres manglende service.



De klager, der her fremføres er alle nogle jeg kan nikke genkendende til, men de sidste 4-5 forsendelser jeg personligt har fået, er gået glat.



Det er ærgerligt, at det så ofte fra DPD fremføres, at man ikke kan træffe nogen hjemme, når folk vitterligt har været hjemme, og måske ligefrem er blevet hjemme, når man kan se på Track & Trace, at pakken skal komme samme dag. Jeg har i alle tilfælde været stærkt forpisset over at have gået og ventet og så har fået besked om at man har forsøgt at aflevere, når jeg ved, at der ikke har været nogen her.



Mit forslag er at I lægger en seddel, om at I har været på adressen. Så kan chaufføren ikke snyde og blot påstå, at han har været på adressen. Den med at blot at sende et brev efterfølgende duer slet ikke.



Ligeledes ser jeg ingen steder, at I ikke vil betjene private. Det er vist en hjemmestrikket opfindelse?



Jeg skrev klagen over DPD til den tyske direktion, for faktisk at hjælpe Jer til at få styr på tingene. Det ville ærgre mig voldsomt, hvis Postdanmark skulle kunne udvide sit monopol i takt med at I kvajer jer mere og mere. Den måde I driver forretningen på, går ikke i længden. Jeg kender da også firmaer, som fravælger et samarbejde med Jer pga Jeres dårlige ry.

Hvis I vælger ikke at ville betjene private, fravælger I en masse reservedelssælgere og internetforretninger, der alle sælger rigtig meget til private. Så har vi kun Postdanmark og deres monopol.



Jeg vælger at skrive, idet jeg ikke gider blive korrekset for at være uhøflig, som det før er sket i telefonen. Jeres telefonservice er om muligt endnu ringere end Jeres vareudbringning. I kunne lære rigtig meget af UPS, som jeg gør meget for at få mine varer igennem. Man kan ringe til UPS og få en kompetent besked af en ansat, der ikke er voldsom selvhøjtidelig. Hos Jer får man indtryk af at jo mere inkompetent den ansatte er, jo mere vil vedkommende dække sig under en helt misforstået selvhøjtidelighed.





Med venlig hilsen og håb om en frugtbar dialog.



Knud Torp Madsen

Vejlen 1

4540 Fårevejle

Citat slut.

Efter ordene at dømme tager de tilsyneladende situationen alvorligt, men om det i virkeligheden ændrer noget.

Det kunne da være fint om en eller anden har en igangværende sag, men kunne tage op.

mvh
Knud
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "balljoint"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.