Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Den nye skattereform. (03-03-2009 12:09:53)
Morten Hermann Jensen #5940, reg. øjyl
Jeg har fulgt debatten her på forum vedr. den måde skattereformen påvirker os LR-ejere.

Bliver i den forbindelse både lidt bitter og fortvivlet over indholdet af forslaget og den indvirken det får på os, andregulpladebilsejere og "miljøet".

Men som set ved andre debatter på vores dejlige forum, så kører der mange informationer rundt og hvor sande disse er er jeg ikke i stand til at vurdere og derfor dette indlæg.

Jeg savner at "nogen" kunne tage teten og få skaffet vished for hvordan det kommer til at påvirke os, evt. med en fagperson som garant. På denne måde vil vi måske kunne undgå mange unødige fortvivlser.

Jeg savner MEGET at en fra HB fatter pennen og melder klart ud på forum hvad HB agter at gøre. Som jeg ser det så kan denne reform påvirke klubbens fremtid markant og derfor er det nu at HB skal melde klart ud.

Jeg vil også meget gerne bakke op omkring et initiativ til at foretage en evt. offentlig tilkendegivelse i form af fremmøde, demonstration eller hvad der skal til for at få ørenlyd.

Det vigtigste er dog for mig at vi kommer videre end blot at snakke her på forum, for så sker der ikke noget.

Når jeg sidder og læser de forskellige indlæg i denne sag og andre på vores forum, så er det tydeligt at der sidder folk rundt i hjemmene med store kompetencer inden for forskellige områder og der sidder garanteret også nogen som ved hvordan vi skal gribe denne sag an.
Godt nok er vi ikke mange i klubben, men vi har en bredde af viden som vi kan drage nytte af, hvis den bliver bragt frem. Dette og lidt tværfaglighed til andre med gule plader burde kunne ændre kursen på skatteskuden.

Håber inderligt at der er nogle der kan byde ind med noget brugbart.

God kamp !

Morten
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "vippearm"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.