Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Hvorfor medlem af DLRK ? (06-04-2009 16:12:40)
Rasmus Küpper #5414, reg. nsj
Hmmm......

Jeg har længe spurgt mig selv om hvad der er årsagen til mit medlemskab af DLRK og det kan siges meget enkelt men der er mange emner der dukker op, som fremstår af klubben som fordele, men ikke er det alligevel, lad mig starte:

Forsikring:
Der er for mit vedkommende intet fordelagtigt at hente der. Jeg sparrede personligt 2300,- for en ansvar med kasko da jeg skiftede fra Trekroner med DLRK's medlemsfordele og det forbavsede mig meget, så det er ikke derfor jeg er blevet i DLRK, men derfor jeg melde mig ind i sin tid, da jeg troede at det derfor blev billigere at forsikre min bil....

Klub Rabat:
Der er ingen steder mig bekendt der ikke giver den samme rabat alligevel, og hvor var det lige man fik den rabat og hvad skal man gøre for at få den? medlemskort eller....der er ingen klar melding der, så det virker ikke for mig, så det er heller ikke derfor jeg stadig er i DLRK.

Oasen:
Min holdning er givet til kende her på forum...men ganske kort kan jeg forklare at jeg ikke finder det nødvendigt at holde liv i et klub blad hvis indhold og informationer er overtaget af hjemmesiden. den go'e gamle roverbørs er ikke længer at finde i bladet da nettet har overtaget, og det gælder det meste af det tidligere indhold af bladet, der derfor for mig er totalt unødvendigt. At bruge halvdelen af DlLRK's budget hvert år igen og igen på Oasen er for mig ikke "money well spend"

Gode råd og vejledning på forum:
Der er ingen medlems fordele ved forum, det er åbent for alle, så det er altid muligt at spørge sig til råds eller søge i forum efter gamle råd til genanvendelse, så det er ikke her min årsag til medlemskab findes.

Arrangementer:
Jeg har været til nogle stykker her giver det mere mening at være medlem, dog bærer nogle arrangementerne præg af at være for medlemmer med totalt ombyggede biler eller for folk der er fuldstændigt ligeglade med buler samt defekte biler efter arrangementet.

Veteran Forsikring:
Nogle forsikrings selskaber kræver at man er medlem af en bil mærke klub for at kunne tegne en veteran forsikring på et køretøj ældre end 25 år. måske DLRK har medlemmer der er medlem udelukkende af den årsag? Min 90" er fra 1988 så den er ikke gammel nok til at give mig fordel med medlemskabet her.

Jeg kan konludere at jeg er med i DLRK fordi jeg er bidt af en engelsk syge og jeg gerne vil dele min "sygdom" med andre der fejler det samme. DLRK er for mig et glimrende træfpunkt for opsamling af viden om vores sygedom's symptomer.
Hvordan vi lærer, at leve med den og hvordan vi kan gi' den videre til generationerne der kommer, så vores sygdom overlever evolutionen.... det gi'r mening for mig!

Om det er nok for mig til at blive i DLRK har jeg ikke besluttet endnu, for indrømmet.... jeg har sgu lidt svært ved at se meningen med at betale det fulde kontingent når halvdelen af det indbetalte udelukkende går til et medlemsblad, jeg hellere ville være foruden.

Hvis man kunne tegne et medlemskab uden Oasen til den halve pris ville jeg ikke tvivle på mit medlemskab i DLRK.

MVLRV890G4H Rasmus 5414




Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bagfjeder"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.